יום שני, 18 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - בהפקה גדולה וטובה בתל אביב



ואני נכנסת לתוך פרויקט חדש שבו אני מסקרת עבודת איפור שעשיתי בתל אביב הכוונה להפקת איפור ,אני חייבת להודות  שזאת הייתה הפרה  מאוד חובבנית ,וההפקה הזאת הייתה יותר לניסוי כלים ,וזה על מנת שאני יוכל מה שנקרא להשתפשף באיפור תוך כדי הפקות ,וזה בעצם יעלה לי את הרמה .
גם אז רציתי לפרוץ באיפור שלי את תחומי איפור בירושלים ולהגיע יותר לאזור המרכז ,אז גם עשיתי את כול ההפקה הזאת במום מאוד מרכזי בתל אביב שזה גן מאיר בתל אביב.
אני יודעת שזה לא המקום הכי אידאלי להפקות אופנה, אבל זה מה שהיה לי באותה תקופה.
הכיף הכי גדול שלי מכול ההפקה הזאת ,שזה שהגיעו אליי באמת בחורות יפות ממש חום של כול מאפרת מקצועית מתחילה.
בסך הכול לקחתי את היום צילומים הזה בכיף ,אז גם הייתי אימא צעירה לשני תינוקיים ממש מושלמים.
אז בצעד שלא מובן מאליו ולא מתאים בכלל להיותי מאפרת מקצועית, צרפתי אותם אליי ליום צילומים הזה.
הדבר הכי גדול שקבילתי מהיום צילומים זה שהכרתי בחורות חדשות ומדהימות שחשפו אותי להווי התל אביבי.
אגב את היום צילומים הזה עשיתי במסגרת שיתוף פעולה עם הצלם המקצועי שגיב כהן , הוא בכלל היה כבר מנוסה ורק רצה לנסות את הציוד של הצילום החדש שהרגע רכש, מצדו היה לצלם כול דבר ,והפקת אופנה בשביל כזה ציוד חדש, זה בא לו בתזמון שמוגדר מאוד מושלם.
את הבחורה הראשונה שאני רוצה לסקור, היא גם חברה ממש טובה שלי ,עוד מתקופת השירות שלאומי שלי , בגלל היופי שלה ,והרצון שלה לפגוש אותי. קבענו שהיא גם תצטרף ליום צילומים הזה.
האיפור שלה היה מאוד עדין ,בגלל שאני כבר מכירה אותה כול כך הרבה זמן ,גם ידעתי בדיוק איך היא אוהבת להתאפר , ואפילו להסתרק ככה שלא בדיוק דיברנו מה אני הולכת לעשות לה עם האיפור , אלה פשוט זרמנו את זה.
אני חושבת שכתוצאה מהכירות מוקדמת אתה , התוצאה של האיפור יצא פשוט מושלמת.
הבחירות הכי מצויינות שלי היו , בכלל בבסיס האיפור שזה דבר שהיא לא מאפרת את עצמה כול יום ,וגם אם אני מסתכלת טוב , בצלליות האיפור , איכות התמונה לא יצאה כמו שרציתי ולכן לא אורים היטב מה רציתי לעשות , אבל היי זה רק ניסוי כלים ,אני מתנסה באיפור ואיך מנהלים נכון ימי צילומים והצלם פשוט ניסה את  הציוד שלו בצורה הכי טובה שיש.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,עם ניסיון של למעלה מ10 שנים ,ברור לכולם שהרמה של האיפור שלי מאז רק עלתה ,והיום אני יכולה להפיק מכול בחורה שהיא את המיטב. אם את רוצה שאני יאפר או יסרק אותך ביום החשוב לך פשוט צרי איתי קשר .
אילה כהן מאפרת בצורה מאוד מקצועי - חברה טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה