יום ראשון, 3 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - על הקושי בעסק ועל הרצון לפתח אותו תחומים -כנסו אני רוצה ייעוץ ותגובות



אני כבר של שוקת שבורה, מאוד קשה לי בעולם האיפור ,הפרנסה בזמן האחרון מאוד מצומצמת , מאוד קשה לי לזכור זמן כזה שבו כלום לא הולך בעסק ,מאוד קשה לי לדמיין איך אני שורדת את התקופה הזאת.
מאפרת מקצועית שאני מכירה ,שלפי דעתי גם מאוד מוכשרת פשטה את הרגל לא מזמן, היא הייתה במצב כלכלי הרבה יותר טוב משלי ,בתקופה שהיא הייתה מאפרת , אני גם יודעת שהיא לא עשתה טעויות יותר מידי קריטיות והיא החזיקה עסק של איפור בירושלים מאוד מצליח.
כאשר אני רואה דבר כזה מן הסתם הפחד שלי הוא הרבה יותר גדול החושים שלי מאוד מפותחים עכשיו, והחרדות בשמיים ,אני נשארת בעולם האיפור והיופי ,ובניגוד להרבה מאפרות בירושלים ,לא פורשת.
ההשקעה שאני עושה בפרסום כרגע לא נראית לי מועילה, תמיד עולה לי השיקול על פרישה זמנית ,עד שהכול יסתדר ,עד שכול עסקי האיפור בירושלים או בשאר הארץ יקבלו מודעות נוספת ,ואולי הערך שלי בתור מאפרת יעלה.
אבל אם אני יעשה את זה אני בעצן יכולה להסתכן בזה שאני בעצם מוותרת על החלום שלי והוא להיות מאפרת מקצועית בין הטובות והמוכרות  בארץ ,ולהגיע לשם דבר בעולם היופי הישראלי.
למטרה הזאת אני לא יגיע עם מחשבות של ייאוש כזה ,אני חייבת להרים את עצמי על הרגליים ופשוט לצעוד קדימה.
אז נכון אף פעם לא הייתה לי תקופה כזאת אבל אני צריכה ללמוד איך לשרוד אותה יותר בחכמה, איך להגיע לקהל יותר גדול של לקוחות, ואיך להרים את רמת האיפור בהשוואה לכול מי שעוסק באיפור בסביבה שלי.
אני חושבת אולי להתחיל להעביר שיעורי איפור אישיים מה שאת האמת הייתי מנועה ממנו עד היום ,לפתוח מעיין בית ספר מורשה כמובן ,למקצועות היופי, לשם כך אני צריכה משאבים אדירים ,ואולי גם מאמץ בלתי מתפשר ,אבל אני בטוחה שאם זה ילך והעסק הזה של האיפור יצליח אני בעצן ייתן תשובה ממש טובה ,לתקופות מעיין אלה.
וזה למה אני גם כותבת בבלוג הזה ורוצה לשתף אתכם ברעיון שלי. האם את חושבים שאם אני ירחיב את העסק של האיפור שלי ,גם לתחום הלימודים ,האם זה יגרום להעצמת העסק של האיפור שלי , או שמא זה בכלל סיכון מאוד גבוהה שאני לוקחת ,ובעצם כמו הקולגה שלי באיפור ,יכולה חלילה לפשוט רגל ,ובעצם להפיל את כול העסק של איפור בירושלים שבניתי בעמל כה רב ובהשקעה של שנים רבות?
אני מאוד רוצה תגובות שלכם , ואולי מה אתם הייתם עושים במקומי ,איך אתם הייתם תורמים כך או אחרת לעסק שלכם וגורמים לכך שהוא יחיה.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית שבאמת מנסה לשרוד, אם יש לכם עצה ,או תובנה בנושא אני מאוד ישמח ,אוהבת אתכם אילה  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה