יום שבת, 16 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית- מחווה לחברה קרובה...

כאשר את מאבדת משהו, שאין לו תחליף, ואין לו תחליף ,האם את יכולה להמשיך בחיים שלך. האם איפור יכול לתקן את כול החוויה שלך, האם את יכולה להגיע לאן שאת רוצה במקצוע, האם להיות מאפרת זה כול מה שאת צריכה עכשיו.
אחת החברות הכי טובות שלי איבדה לפני חודש וחצי , אח קרוב, אני יכול להצביע עליה אחת מי המאפרות הכי טובות הכרתי, ההלם שהיא שרויה בו הוא עצום.
אני לא רוצה לאבד את החברה הטובה שלי שגם הייתה קולגה מצוינת שלי , אולי שנינו היינו מאפרות מקצועיות, אבל ידענו לפרגן אחת לשנייה, מאוד האמנו אחת בשנייה, היא אומנם מאפרת מקצועית הרבה יותר ותיקה ממני ,אבל שנינו פונות לשני נישות אחרות של לקוחות.
אוף אלווי שזה שלא היה קורה, אני לא רוצה לאבד כזה דבר חשוב.
אימא שלה ,מנסה לדחוף אותה חזרה למקצוע ,לכול מיני התחייבויות שלה שנתנה כול מיני כלות או לקוחות אחרות אבל שום דבר פשוט לא עוזר, היא פשוט לא מצליחה להתאושש כמו שצריך.
כבר לא אחת היא הצהירה שזה עולם האיפור שלה נגמר ויותר לא יהיה ,כי אח שלה הוא זה שבנה לה את כול העסק הוא היה מאוד דומיננטי בעסק שלה. הוא עשה אותה למה שהיא היום הוא לקח הלוואת מהבנק כדי שהיא תקים את העסק שלה, הוא זה שבנה לה את האתר אינטרנט ,והוא גם זה שקידם אותה, הוא זה שבנה לה את השירות של איפור עד הבית ,הוא גם זה שנתן לכול העולם לדעת עליו.
הוא גם זה שלימד את בעלי לעשות את כול זה, הוא זה שגרם לבעלי להאמין שזה גם אני.
ובעצם בדרך עקיפה אני חייבת את כול טובת הקריירה שלי, אליו.
בלעדיו בעלי לא מתעשת ובונה לי את הקריירה המשובחת שאני נמצאת בה.
ולא זה לא שאני יורדת עכשיו על בעלי, שברור שבלעדיו ,הייתי אולי במקרה הטוב יועצת יופי בסופר פארם, או איזה מורה במכללה של איפור.
ולא מאפרת מקצועית עד הבית כמו שאני היום.
אני חושבת שזאת טעות ענקית של חברה שלי שהיא מוותרת על הכול אני בטוחה שאח שלה היה פשוט זועם עליה אם הוא היה היום בחיים, זה הרי היה מפעל החיים שלו ,ועם המצב הנוכחי כול מה שהוא עשה לעסק איפור של אחותו יורד לטמיון.
וזה למה דווקא להפך היא צריכה להרים את עצמה בצורה חזקה, ולחזק את העסק של האיפור לרמות שאין לתאר. ככה היא תפאר את העבר של אח שלה.
אני כן מבינה אותה ,ויודעת באיזה מצב היא נמצאת. אבל החיים פשוט ממשיכים, ואתם יודעים מה הם הרבה יותר חזקים מאתנו.
אני מאחלת לה בחתונה שבעוד בחודשיים את השמחה הכי גדולה.

תגובה 1: