יום רביעי, 20 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית על כול המשתתפים בהפקה של האיפור בתל אביב



ואני ברשותכם רוצה להמשיך עם הסיקור של היום צילומים שעשעתי בתור מאפרת מקצועית בתל אביב יחד עם הצלם המקצועי שגיב כהן.
יש עוד דבר שרציתי לדבר עליו ביום צילומים הזה ,והוא שחלק גדול מהבחורות שצולמו בו הפכו לבסוף ,לדוגמניות ,אולם לא לדוגמניות שזאת הפרנסה שלהם ,כי בסך הכול לא לכולם יש את הרצון לעסוק בדוגמנות ,אולם היו להם כמה הצעות עבודה בתחום הדוגמנות כמה פעמים וזה רק על בסיס יום הצילומים הזה.
וככה זה דרך אגב יום צילומים על תקן שיתוף פעולה ,כאשר יש כול כך הרבה מעורבים ביום צילומים הרבה, הם מרווחים על זה בדרך שלהם, הדוגמנית מרווחיה קודם כול בזה שהיא בונה לה בוק מקצועי שאחרי זה היא יכולה להציג אותו לכול דורש, על הבוק הזה היא הרי לא צריכה לשלם, היא מאופרת שם ,מצולמת על ידי צלם מקצועי ,וגם התמונה לשמחתה לרוב עוברת עריכת תמונה, ככה שבמקום לבזבז אלפי שקלים על בוק מקצועי ,הדוגמנית יכולה בהפקה נכונה ומקצועית להוציא יופי של תיק עבודות של עצמה.
הצלם יכול להרוות מכול היום צילומים הזה הרבה מאוד, דבר ראשון הוא בונה לעצמו אחלה של תיק עבודות ,כול מאפרת או אמן איפור באשר הוא שרוצה לעשות לעצמו תיק עבודות בתשלום לאחר מכן והוא רואה את התיק עבודות של אותו צלם מקצועי, והוא רואה שהוא כבר עשה הפקה של איפור או תסרוקות (אפשר ששניהם יהיו בהפקה הזאת), אז אותו אמן איפור לבטח ישקול יותר בחיוב את השכירה של אותו צלם מקצועי, למען אותו יום צילומים של איפור אותו הוא מתכנן.
מה גם שלצלם יש רווח נוסף והוא שמעורה בהפקה גדולה, ודרך אגב זה הרווח של כול המשתתפים באותו יום צילומים, המאפרת רואה אותו עובד ,המעצבת שיער רואה ,גם הסטייליסטית והדוגמנית ועד כול מיני אנשים על הסט של הצילומים. ככה שהשם שלו מתחיל להיות מופץ כי כול משתתף על הסט של הצילומים שהתרשם מעבודת האיפור שלו יכול להמליץ עליו אחרי זה לכול דורש ,בקיצור רווח נקי.
אני בתור מאפרת בפן האישי מה שהרווחתי מהיום צילומים הזה הוא שקודם מעבר לזה שרוב העיסוק שלי הוא איפור בירושלים ,נתנה לי ההזדמנות לפרוץ את גבולות ירושלים ,ולהראות להרבה אנשים שאני מאפרת בכול מקום ,ההפקה הייתה במקום מאוד מרכזי בתל אביב, ככה שגם הרבה אנשים נחשפו אליה אני מדברת על כול מיני עוברים ושווים, שהתרשמו מכמות האנשים שהיו שם.
את הדבר הזה אני עושה בדרך כלל בהפקות של איפור בירושלים שאני עושה. ואני יכולה להגיד לכם שבעקבות ההפקה הזאת ,ובעקבות ההפקות בירושלים אני הצלחתי למשוך אליי קהל לקוחות ,אז זה מאוד מומלץ ,לשקול לפעמים הפקה החוץ ,למרות קשיי הנוחות והתאורה הקשה של צילומי חוץ.
אני אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית למעלה מ-12 שנה, אם תרצי גם את שירות של איפור או הפקה משותפת תמיד אפשר לדבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה