יום ראשון, 17 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית - על מפורסמות שעושות עצמם לגורו יופי



לאחרונה אני רואה הרבה גורו של בריאות שחושבות שהמציאו את הגלגל ,והם רק הן יכולות להביא אותך לגזרה ולמראה פנים שתמיד חלמת עליה.
האם הם מחזיקות סוד שאף אחד לא ידע עליו? האם כול סודות האיפור שלה הומצאו על ידי פרי מחשבתה ? ,או שפשוט היא אימצה תורת יופי של מומחים אחרים ויהא פשוט משווקת את זה בצורה מאוד מסחרית.
אני לאחרונה ראוה טרנד של כול מיני סלברטאיות ,שמתחילות לעשות כול מיני קורסים של איפור , או במקרה אחר של דרך חיים בראיה כלשהיא .
ממחקר קצר שעשית בנושא , המחירים שלהם הם קודם כול ממש גבוהים ואני בטוחה שאותה סלב לא מגיעה לרמת איפור, והיא בכלל אפילו לא מאפרת מקצועית , או אפילו במקרה המקביל היא אפילו לא דיאטטיקנית מקצועית ,במקרה הכי טוב מה שהיא עושה ,זה היא משווקת את המאפרת שלה , או אשת הייעוץ תזונה האישית שלה ,בתוספת לזה שהיא גוזרת קופון ממש שמן מכול העניין הזה.
וזה ממש חבל.
אם את רוצה לשנות בעצמך ולהגיד לרמת יופי ומודעות עצמית כמו אותה אחת שאת רואה אותה מפרסמת, יש כמה דברים שאת יכולה לעשות בעצמך , להצליח אפילו יותר מאותה אחת , וגם כמובן לחסוך הרבה יותר כסף ממה שהיא עושה.
1. איפור – כדי להגיע לרמה טובה של איפור עצמי, את צריכה יועצת יופי אמתית, אחת שזה המקצוע שלה בחיים ,שיש לה כמה שנים מאחוריה עם ניסון עשיר, שיש לה עסק כמו שלי שהוא איפור בירושלים והיא עברה כבר הרבה לקוחות שונים, כמה מפגשים בודדים ,ואת יכולה להגיע לרמת איפור אישית ממש גבוהה ,ושפוט להיראות כול יום בצורה הכי טובה שרק אפשר.
מראה פנים, ועור – כול הקרמים שאותם מפורסמות מוכרים, נמצאים על המדפים בסופר פארם ,סמכי עליי אותה מפורסמת לא פתחה שום מפעל לקוסמטיקה בשום מקום. היא פשוט הולכת למפעל ראשי שמייצר עבורה את אותו מוצר איפור רק עם אריזה אחרת, הרבה מאפרות בירושלים סביבי עושות את זה וככה הם ממתגות את עצמם ,לי לפחות זה נתן ערך מוסף לעסק של איפור בירושלים שלי. עד שהפסקתי והבנתי שחשוב המוצר והטיב שלו ולא המיתוג שעליו.
 דיאטה ורזון – אין פה שלטון יחיד ,ומדובר בתורת תזונה ואימונים ,שקיימת כבר עשרות שנים ,ובתורה הזאת מצויים מאות אנשים כאן בארץ, את יכולה לבחור פשוט אחד שמתאים לך, ותאמיני לי שהוא יעשה את העבודה כמו שצריך.
אני לפחות כלפי עצמי ,ולגבי כול דבר בחיים ,משתמשת בבעל מקצוע שמצאתי לנכון שהוא מספיק מקצועי שיהיה שווה את הכסף והזמן שאני מבזבזת עליו. ככה אני ממצה את ההון העצמי שלי שהוא זמן מאוד יקר ,וכסף שממש לא גודל על העצים
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ומגיעה לכול מקום בארץ . נתראה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה