יום חמישי, 14 בינואר 2016

אילה כהן מאפרת עד הבית מתאוששת מתקופה לא טובה



הרבה זמן לא כתבתי כאן ,אני עכשיו עוסקת הרבה באייך לקדם את העסק של מאפרת עד הבית שאני עכשיו מריצה מאוד חזק, היו הרבה פניות לאחרונה אליי ,בעקבות פוסטים שאני כותבת עד כמה שלא טוב לי בעסק של האיפור ,ועד כמה יש מאפרות בירושלים בעיקר "שמחבלות" . לי בעסק.
אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי איך אני יכולה להאשים את כול העולם בגלל שלא הולך לי היטב באיפור, אם יש מישהו שאני צריכה לבוא אליו בהאשמות זה רק אני ,אם אני לא מצליחה אולי זה רק בגלל שאני עושה לעצמי  הנחות ,אם תראו את כמות המאמרים שכתבתי החודש הזה , אני שפוט צמצמתי בצורה מאוד חזקה וזה דבר מאוד לא טוב, ככל שאנשים קוראים את המאמרים שלי הם נחשפים לעולם האיפור שלי, ואיך שאני מאפרת מקצועית, אני חושבת שאם אני נותנת לעצמי כזאת הנחה כמו שנתתי עד עכשיו ,אני יכולה עוד לאבד ככה את העסק של האיפור וזה לא ממש דבר שאני רוצה.
לפני כמה זמן אימא שלי פנתה אליי אחרי שהיא כנראה ראתה את המאמרים שכתבתי ,היא ערכה לי שיחה מאוד נוקבת ,עד כמה אני זאת שהורסת לעצמי  ולא אף מאפרת אחרת שמנסה להרוס לי את העסק.
היא אמרה לי שאם אני יהיה ממש חדורה ולא ייתן לאף "רעש" להיכנס לי  לראש ,אף אחד לא יוכל לעשות לי דבר רע.
ואני חושבת שהיא צדקה במאה אחוז , אם אני נותנת לעצמי מאה אחוז , אני כנראה יודעת שרק טוב יצא מזה, וזה לא רק דבר שנוגע לעולם האיפור או למאפרת אחרת ,זה נוגע לכול מי שיש לו חלום והוא מאמין בעצמו.
עכשיו לאחר שקיבלתי את התובנות האלה , אני פותחת את האופקים של העסק, בנוסף לזה שאני מאפרת עד הבית , אני גם עושה סדנאות של איפור אישי , ובעצם אני משווקת מעיין בית ספר נייד של איפור , כלומר עם לקוחה רוצה שאני ילמד אותה איפור ברמה יותר טובה אפילו ממה שהיא יכולה ללמוד במכללה של איפור ,בסדרה של כמה מפגשים אני והיא מגיעים למטרה.
כמו כן אני גם עושה ימי איפור מרוכזים לחובבות איפור בירושלים בעיקר ,ששם אני גם מסבירה להם היכן ניתן לקנות מוצרי איפור ממש טובים באזור ירושלים ובמחיר ממש טוב.
מי  שקורא את המאמר הזה ורוצה גם הוא קורס כזה של איפור או תסרוקות יכול ליצור איתי קשר כאן דרך הבלוג ואני מבטיחה לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
מעבר לזה מי שרוצה את השירות של המאפרת מקצועית עד הבית אני גם אשמח.
לי קוראים אילה כהן, אני בעולם האיפור מעל ל11 שנה שבהם באמת שהשגתי ידע, וגם יישמתי אותו ברמה ממש גבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה