יום שישי, 6 ביוני 2014

מאפרת כלות בעלת גוון חום



אילו  יכולתי לתאר  במילים יותר נכונות את היופי הטהור שיוצא מהפנים של הבחורה הזאת, הפיוט שיוצא מהלב  המצמרר את שערותיי, כאשר ראיתי אותה ידעתי, שיש לי אתגר מאוד גדול , אני חייבת לא להסתיר את היופי , המדברי שיוצא את פניה, הלב שלי חייב הפעם להנחות אותי , איפור לא נכון ואני בעצם נופלת למקום שלו ,  אני לא שייכת , מרבד הצבעים שאני פורסת על שולחן האיפור פורס בפניי שלל אתגרים , מצד אחד אני חייבת לתת לדמות האישה  היפה הזאת מעמד , של נוכחות ויופי סגולי השייך רק לה , אולם אני גם חייבת לתת לעצמי גם כושר התבטאות , איני רוצה להתפשר, מאפרת כלות אמתית , צריכה לדעת לעבור גם הרים יפים כאלה , לאיפור העניים בחרתי להתקדם צעד ממראה מעושן שהיה לוקח לי את כל ההצגה ומפיל אותי , לכן לקחתי את צללית איפור בעל הגוון של היין המשובח והאדום , והעברתי בעדינות , על פני העפעף העליון ,את הריסים , הקפדתי לא להציף במסקרה ,אך כן היה חשוב לי , להדגיש את קווי המתאר של השפתיים  כדי שאוכל , לתת להם במה הראויה להם , סומק ממש בעדינות והרי לכן התוצאה 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה