יום שני, 2 ביוני 2014

מאפרת כלות אילה כהן ממליצה - צופית צוברי באיפור 2013



את הבחורה הבאה, הכרתי לגמרי במקרה, הבנתי שהיא מאוד מבינה באיפור, בחורה מדהימה ,ביופייה השם שלה הוא צופית , תווי פנים צרות גוום עור חום מוקה ,דבר שנתן לי את הרעיון להשתמש בצללית סגולה , ואיפור ריסים עם מסקרה עדין ,בצורה כזאת שיצעק, וריאה נכוחות עם גוון מרשים של תעוזה, איפור עניים  כזה ,אני מאוד נזהרת בדרך כלל בתור מאפרת לבצע , בגלל שאם אני מגזימה עם צבע עניים כהה מידי או צעקני מידי , אני בעצם מאבדת פה את כל היופי הטבעי של הבחורה ובעצם אני עושה, אבל איפור , משמעותי מאוד , בדרך כלל אני מאפרת בחורה מהסגנון מראה כזה בגוונים מאוד עדינים, אך לצופית היה משהו בעניים ובמראה ארובות העין שצועק לצבעים עזים. אז לקחתי מסקרה , איילנר צללית סגולה , והנה התוצאה לפניכם בחורה ,פשוט מפילה מהרגליים , אני רק רוצה להוסיף דבר נוסף בקשר למריחת  השפתון  , בכוונה בחרתי מראה מט, על מנת שהפוקוס המרכזי ייתפס בעניים  ,זהו אני מקווה שיצא יפה.
אגב התסרוקת נעשה בהשראה למראה משנות ה-60 קלאסי עם טעם מודרני,
צופית צברי איפור כלות 2013

צופית צברי / מאפרת כלות אילה כהן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה