יום שלישי, 3 ביוני 2014

בחורה הודית איפור כלה הודי - אילה כהן מאפרת עד הבית



תמיד עניין אותי לאפר בחורה עם גוון עור אדמוני, בחורה מי מוצא הודי , איזה כיף לי שנפלתי על בחורה חננית כל כך אני יכולה להגיד שעברתי חווית איפור בתור מאפרת ,נתתי לעצמי להשתולל עם הצבעים העזים, המטרה שלי באיפור זה ,היא גם לתת מראה חם לבחורה באמת עם לב טוב וקשוב, אני חושבת שהאיפור הזה משקף גם את הבחורה הזאת, הוא נותן לה מבלי שהיא תדבר את היכולת להביע את עצמה ללא מילים,  הגוונים החדים והבועטים שהשתמשתי בצלליות העניים נועדו, לפרוץ איזה מוסכמה מסוימת בעולם איפור צר כמו שאנחנו רואים היום , איפור הוא לא רק לעשות בחורה יפה , הוא גם בא להגיד יחד עם המאפרת באנו לשבור חוקים ובאנו לצרוח, בצורה הכי אומנותית שאיפור לא צריך להיות רק יפה אלה הוא צריך להיות מעניין הוא צריך לגרות את העין ולתת תחושה של סקרנות  מתובלת עם שבעות רצון גם של מי שהתאפרה וגם למאפרת שעמלה במחשבה איך להשיג את כל המטרות שרשמה לעצמה עוד לפני שבכלל התחילה לעבוד על הפנים של הבחורה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה