יום רביעי, 4 ביוני 2014

מאפרת עד הבית ממליצה - אנאל אטדגי כמה טיפים לאיפור מושלם




עטור מצחך זהב צחור, השיר הבא כנראה נכתב על בחורה עם המראה הזה, איזה יופי מפיל מהרגליים, איפור שלא היה קשה בכלל לקבוע או להסס , אנהל הגיעה אליי דרך ידידה מאוד קרובה משותפת, בחרת לאפר את העניים באיפור טבעי ולהתרחק מהגוון המעושן של ימנו שנמצא נפוץ כל כך במחוזותינו האיפור של העניים הוא בגוון תכלת מעורר ונסגר עם ארומה מעניינת של צללית חומה בגוון עדין, בעניין המייק אפ קרה לי דבר מאוד מעניין אף שאני נוטה להצטייד, בכל הציוד של האיפור האפשרי נפל דבר , ולא היה בידי את הגוון הנכון , לתת מענה נכון לגוון העור של אנאל , ולכן הייתי צריכה לבצע מיזוג בין שני גווני מייק אפ על מנת שאוכל למצוא גוון מייק אפ שיהיה בצבע מוקה על גבול שחום כהה, אני חושבת שבעניין הזה המייק אפ, הביא לי בשורה טובה ומנע מימני את אי הנעימות, ועמידה מול לקוח כאשר אין בידי את כל הכלים הנכונים לתת לא את המראה הטוב ביותר, בעניין השפתון לא הייתה בעיה בכלל הבחירה היתה בצבע סגול כהה, שייתנו פוקוס נכון, למראה השפתיים, המדהימים של הכלה, שדרך אגב גרה רחוק מימני אבל אני נותנת שירות של מאפרת עד הבית, ככה שזה לא ממש משנה לי, בסופו של דבר לשמחתי ולשמחת הבחורה המהממת האיפור והתסרוקת, יצאו מושלם  

אנאל איפור כלה 2013

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה