יום שבת, 14 ביוני 2014

אילה כהן איפור סימונה גרשקו - מאפרת כלות



לדוגמנית הבאה קוראים סימונה גרשקו, כמה שישמע לכם מוזר , לא נגעתי בה כמעט בפוטושופ העור שלה פשוט מושלם ונקי מפגמים,  העור של סימונה הוא לבן בהיר אבל לא יותר מידי , משהו שאומרים עליו מתנה !. הבחורה מצוידת בזוג עניים מהממות, וגוון עור מדהים לא פחות וזה נותן לי במה להציג , או יותר נכון את האפשרות  לשחק והשתולל עם בחירת גוון הצלליות , בשלל צבעים, לאיפור העניים בחרתי בגוון של צלליות עבה וכבד, שייתנו במה לעניים הירוקות העמוקות של הגברת הזאת ,יחד עם מסקרה כבדה , אך אולם בחרת כמעט ולא להשתמש באיילנר , מפני שאני לא רוצה להעמיס יותר מידי על הנראות הכללית של הנפים ובמיוחד של העניים, הסומק הוא בגוון ורוד , בפיזור עדין ולא עמוס, אני מאוד צריכה להיזהר בזה , אחרי שהנחתי גוונים כל כך זועקים בעניים, בבחירת השפתון למזלי היה לי שפתון בול מתאים של חברת מק , ורוד מט שהוסיף יש לציין הרבה חן התוצאה הסופית סיפקה אותי מאוד. מה דעתכם ? אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה