יום שני, 2 ביוני 2014

אביטל משולם - מאפרת עד הבית ולכל אירוע - כמה טיפים בתוך המאמר



אביטל איזה בחורה מהממת איפור שלא היה קשה בכלל להחליט מה לעשות אתו שיער מהמם, גוון העור של אביטל הוא שחום, דבר שאוטומטית מפנה אותי  לנישה מאוד צבעונית וחמה ,אביטל בחרה להתאפר באיפור קצת פחות עדין אם נטייה  לצעקני , אבל שקט משהו שייתן רמז לעני הדבש המהממות שלה, לא יכולתי לסרב לדרישות המראה של אביטל , הבחורה פשוט מכירה את עצמה בצורה הכי טובה שאפשר, ונראה גם שמאוד  מבינה בתחום האופנה , מאוד אהבתי לעבוד עם אביטל , היא בחורה מאוד נעימה וטובת לב , התוצאה  שביחד אני והיא הפקנו , אני מתכננות לאיפור ולתסרוקת. מאוד שלהבה אותי, וגרמה לחקור יותר את הנושא של גווני עור שחומים, רק חבל שהצלם לא עשה חסד עם אביטל אני יכולה להבטיל שבמציאות, המראה היה נראה הרבה יותר טוב , והרבה יותר מושך, לא שגם בתמונה לא רואים את זה , אבל אביטל פשוט יצא גדולה, בתור מאפרת אני מאחלת תוצאה כזאת לכל אחת שניגשת לשולחן איפור, ומנסה לחקור עולם חדש , או מראה חדש של צבע. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה