יום שישי, 13 ביוני 2014

מיכאלה שוורץ - איפור כלות 2013 - אילה כהן



לבחורה הבאה קוראים מיכאלה ,בחורה מדהימה ביופייה , בעל קווי פנים חדים ומסותתים ,גוון עור חלק וצחור אז כמו שבטח קראתם בכתבות אחרות שלי העור הלבן תמיד זועק לי , " איפור עדין זה לא הפתרון" ,אבל בעיה שניצבה בפניי איך לתת את הפוקוס וההתרשמות הנכונה לתווי הפנים המדהימים האלה, אני צריכה לאפר את הגברת, במראה של כלה עם שמלה לבנה, ולהתחשב שיש לי יותר מידי לבן בעניים, ככה שהפוקוס יכול להילקח לי שניה , אם אני בוחרת במרקם של צבע שאינו נכון. אבל מה שבחרתי לעשות הוא בעצם לתת מראה של צללית זהובה / ענבר עם מעט צללית שחורה לטשטש כמהה ובעצם, לתת לעניים את הביטוי שהכי מתאים להם, בגוון המייק אפ היה לי למזלי את הגוון הנכון לא הייתי צריכה לערבב כלום פשוט למרוח בכמות נדיבה עם הספוגית, עכשיו אתם בטח שואלים למה בחרתי בשפתון אדום, רציתי להוריד קצת תשומת לב מהקונטור של האף, ולהשים את התשומות לב בשפתיים המתוקות, אני חושבת שקלעתי בול
אילה כהן מאפרת כלות מקצועית  
מיכאלה שוורץ - איפור כלות אילה כהן

מאפרת כלות אילה כהן

מיכאלה פשוט בחורה מדהימה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה