יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - האיפור הראשון שלי עליי אדמות בתור מאפרת

אני רוצה להציג לכם את עבודת האיפור באמת ראשונה שלי עלי אדמות בתור מאפרת מקצועית , עוד לא הפקתי אפילו את השירות של איפור עד הבית ,זה באמת היה הצעד הראשון שלי בעולם האיפור, אני זוכרת שביקשתי מי גיסי שישיג לי בחורה שהיא לא הכי מנוסה בהכרחך בעולם הדוגמנות ,אבל שיהיה לה יופי שאני כן יוכל לצרף אותו לתיק העבודות שלי ,וזה על מנת שאני יוכל להתחיל להריץ את העסק של איפור בירושלים ,  אני זוכרת שגיסי , הציג לי אין ספור מכרות שלו, ואמר לי שעליי לבחור מהר מבלי להסתבך , יותר מידי ,אני זוכרת שפסלתי לפחות 10 בנות עד שהגעתי להחלטה במי אני הולכת לבחור ,זה לא היה הדבר הכי פשוט בעולם בגלל שזו הייתה ההפקה הראשונה לי , וריציתי שזו תהיה התחלה הכי טובה שרק אפשר .
לא יכולתי לשאר את רמת הבחורה האחרונה שהוא הביא אליי , היופי שלה פשוט פרץ החוצה , כול מה שנותר לי בתור מאפרת הוא לא להרוס את היופי שלה עם איפור.
היתרון הכי גדול פה והנוסף הוא גם שהיא ידעה בדיוק איך להתייצב מול המצלמה , מה שהגביר את רמת הצילום לרמות שהפתיעו את גיסי שהוא צלם מקצועי ואני מניחה שהוא עבר מאות ימי צילומים כאלה, בגדול אני מאוד אוהבת את מה שקרה ביום צילומים הזה , בין אם זה רמת האיפור שהפגנתי שם ,וזאת בהתאם לארסנל הציוד שהיה איתי , ובים אם זה איכות התמונות שיצא מי תיק העבודות הזה.
על הבחורה – לבחורה קוראים שושנה , ובקיצור שושי , אני מניחה שהיא כבר עברה כמה ימי צילומים כאלה לפני , אחרת אין לי הסבר לרמה הגבוהה שהיא הפגינה ביום הצילומים ,פשוט איכות מטורפת ,אני מורידה את הכובע בפניה בנושא הזה.
מעבר לרמת המקצועיות שלה ,אני יכולה להגיד שהיא גם בחורה מאוד נוחה ואדיבה ,ולמרות שזו יום צילום שנושא את הכותרת שיתוף פעולה ,היא בכלל לא התערבה ,באייך שאני מאפרת אותה , ופשט נתנה לי יד חופשית לעשות ככל העולה על רוחי עם האיפור והתסרוקת , דבר שכמעט לא קורה לי היום בימי צילומים שאני מפיקה.
על האיפור – כאן בגלל שזה האיפור הראשון שלי שאני עושה בהפקה ,ובגלל גם שלא רציתי ליופי שלה לצאת בחוץ בחרתי בסגנון איפור עדין ,שלא יכביד יותר מידי על הפנים שלה ,אני חושבת שזה יצא לי מושלם בעניין הזה.
מייק אפ – כמעט שלא שמתי ,אבל כן פידרתי את הפנים אחרי זה בפודרה ,יצא לי ממש טובה אני חושבת.
צלליות איפור – כול העדינות של האיפור הזה טמונה בצלליות האיפור ,כאן הקפדתי יתר על המידה ,שהגוונים שאני בוחרת יהיו עדינים ולא עזים .
סומק ושפתון – כאן יצרתי הרמוניה מושלמת בין שני הגוונים, אני מאוד אוהבת את התוצאה שיצא לי כאן באיפור הזה.

לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,אם תרצי את השירות שלי מאוד אשמח לעמוד לרשותך , כמו כן אשמח לכול שיתוף, תגובה או הערה על הפוסט הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה