יום שני, 3 באוגוסט 2015

איזה איפור יפה שעשיתי ללירן היפה - אילה כהן מאפרת מקצועית מגישה

אין כמו העבודות הראשונות שלי ,כדי להסביר מי הייתי ומהיכן באתי ,למה אני כול כך אוהבת את עולם האיפור , למה אני אוהבת להיות מאפרת מקצועית ,למה איפור בירושלים ,הוא לא דבר שיש בכול מקום , את הפוסט הזה  אני כותבת כאשר אני יושבת לי באוטובוס ומדפדפת בתמונות שנמצאות בהתקן נייד ישן שמאתי עכשיו במקרה לחלוטין.
אני זוכרת את עבודת האיפור שעכשיו אני הולכת לכתוב עליה כאילו הייתה אתמול, כול ההפקה הזאת נתנה לי מרווח נשימה מאוד גדול ,כי אחריה עוצמת הלקוחות שלי רק התגברה , אני קורה להפקה הזאת אבן דרך מאוד משמעותית שלי בעולם האיפור . אין עוד הרבה עבודות איפור או הפקה כלשהיא שהשאירו בי חותם גדול כזה . ולא בגלל איכות העבודה שיצא , כי אני רואה  את העבודה הזאת ,ובהשוואה לאז הרמה שלי פשוט התעצמה , אני אומרת את זה כי עבודת האיפור הזה נטעה בי ביטחון ,שאני יכולה להרים עסק עצום , ולהצליח אתו בענק. אני מאוד שמחה שיוצא לי עכשיו להציג עכשיו את היסטורית האיפור שלי.
אודות הבחורה – לבחורה קוראים לירן ,בחורה אנרגטית, חברותית  ומאוד חיובית . יש לה תווי פנים נדירות ושפתיים שאני יכולה להישבע בהתחלה חשבתי כי מדובר בניתוח פלסטי. אין דברים כאלה .
לירן היא פשוט בחורה עוצרת נשימה ביופי. דוגמנית של ממש , גם היום שאנחנו כמה שנים טובות אחרי הצילומים האלה ,אני יכולה להגיד שאפילו היא נראית יותר טוב ,כמעיין יין שרק משתבח עם הזמן .
את לירן הכרתי דרך הצלם, של התמונה הזאת, רציתי מישהי יפה והוא פשוט השיג את מבוקשי.
האיפור – את לירן רציתי לאפר קצת בצורה יותר נועזת מי מה שאני מכירה ,רציתי לפרוץ את הגבולות שאני רגילה אליהם או יותר נכון הייתי רגילה אליהם עד לאותה נקודה של זמן. אולם לא רציתי יותר מידי לחרוג מי הסגנון הזה , כי קודם כול אני לא רוצה להרוס את ההזדמנות ,שעד שיש לי בחורה כול כך יפה מולי, ולהוציא מימנה תיק עבודות מוצלח.
דבר שני הרצון שלי למכור את התוצרת שלי ,גבר על כול דבר ,אני לא רוצה לאפר מישהי בסגנון אחר מי שלי , או לפחות לא רציתי באותה תקופה ,ואז לכוון לקהל לקוחות שבאותו זמן לא תאם את מה שציפתי לו .
אם כן ההחלטה הייתה ללכת על איפור שהוא עדין בבסיסו , אך אני ייתן מעט יותר מה שאני מגדירה כהעזה ,.
בסיס איפור – את בסיס האיפור הנחתי על הפנים של לירן לאחר שווידאתי כי הפנים נקיות ולאחר שטיפה יסודית וכמובן ,שגבר קרם הלחות נספג עליהם בצורה מיטבית.
בסיס האיפור בגוון שלה כבר היה באמתחתי. ולא הייתי צריכה ליצור אחד עבורה.
לגבי צלליות האיפור – פה בעצם נעשתה הבחירה בגוונים הנועזים כאשר את שאר הפנים אני איפרתי בצורה הרבה יותר עדינה כפי שאתם רואים בתמונה שלפניכם.

לי קוראים אילה כהן ,אני מאפרת מקצועית עד הבית .אשמח לכול בקשה או שאלה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה