יום שבת, 1 באוגוסט 2015

עוד עבודת על -שלי בחורה ממש שווה קוראים לה תאיר - מאפרת מקצועית אילה כהן

כמה נחמד שאני תמיד יכולה , לחזור על איפור של אותה בחורה שכבר איפרתי פעם אחת, את האיפור הבא אני מציגה בתור הזמנות שניה לאפר בצורה יותר טובה ויותר מקצועית , בחורה שהיופי שלה נראה לעין גם בלי איפור.
את תאיר אני איפרתי כבר פעם אחת זה היה בערך שנתיים לפני שהפקתי את התמונה הזאת , אני קצת מתייחסת עכשיו להפקה הקודמת , שבה אני יותר רציתי להקנות לבחורה את המראה של איפור כלה , ויותר להשתמש ביופי הטבעי שלה , ולתת את האיפור הטבעי והעדין ,פה מה שקרה זה שהרצון שלי קצת לשנות מי עבודה לעבודה גרם לי לאפר אותה , קצת בניגוד לאיפור שהולם אותה ,אני מאפרת מקצועית ואני יודעת עוד לפני שתגידו שהדרך הזאת לא הכי נכונה שיש , ותמיד צריך ללכת על סגנון של איפור שמתאים לאופי וליופי של הבחורה שאותה את מאפרת.
ואתם יודעים מה אני מסכימה עם הקביעה הזאת , שברוב המוחלט של המקרים רצוי להתאים את סגנון האיפור למה שאת הולכת לעשות לבחורה שאותה את מאפרת.
אבל כמו כול דבר בחיים, לכול כלל יש יוצא מן הכלל , ופה אני בחרתי לצאת קצת מן הכלל ,גם משום שכבר איפרתי את הבחורה הזאת פעם אחת ,וזה מרגיש לי קצת מיותר, לאפר את אותה בחורה ,ועוד במיוחד שזאת הפקה של אופנה ,והיא לא לקוחה , פעמיים אותו דבר לפעמים קצת צריך לשנות קצת .
ובעצם מה שעשיתי פה זה לשנות קצת את אופן האיפור שקודם כול הייתי רגילה לאפר אותה אתו , ודבר שני לאפרת אותה ,למה שמתאים לה
על הדוגמנית – תאיר היא בחורה מדהימה , היא כמעט שלא מתאפרת ,בצורה נועזת ,אלה תמיד נצמדת , לאיפור העדין ,טוב היא עושה בזה כי ,במלא יש לה יופי טבעי שבאמת עוצר נשימה ,ככה שהאיפור שהיא מאפרת את עצמה בשגרה רק עוזר לה , להדגיש את היופי הטבעי שלה .
שזה דבר שדרך אגב אני מאוד אוהבת שקורה אצל בחורות ,שהם לא מפריעות ליופי שלהן עם האיפור ,אלה רק משפרות אותו.
על האיפור – האיפור עצמו כפי שאתם רואים בתמונה שלפניכם הוא הרבה יותר כבד מי שהאיפור הקודם שאפרתי אותה בעבודה של האיפור הקודמת

צלליות איפור – צלליות האיפור שבהם בחרתי הפעם הם בגוונים קרם , דבר שתורם לי קצת לתת פוקוס לעניים החמות של תאיר ,אני חושבת שזה שהסתפקתי רק בשני גוונים באיפור הזה ,הייתה החלטה טובה , כי לא יצרתי ככה בלבול באיפור שלה .
סומק ושפתון – פה כן הלכתי על גוונים עדינים זה מאוד דומה בעניין הזה לאיפור הקודם , ואת זה עשיתי על מנת שלא להפציץ ביותר  מידי צבע .
האיפור הזה יצא לי ממש בהתאם למה שציפתי , לי קוראים אילה כהן שירות איפור בירושלים , הוא העסק שלי , למרות שאני גם מאפרת מקצועית עד הבית לכול הארץ ,אם גם את רוצה איפור כזה. אשמח אם תיצרי איתי קשר .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה