יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

מאפרת מקצועית אילה כהן - באיפור בהפתעה שלי

אני מודה שלפעמים יש את העניין הזה שאניע שכוחת ימי הפקות שלמים של איפור שעשיתי בעבר , בהתחלה שלי בימים הראשונים שלי בתור מאפרת מקצועית ,אני לא אוהבת את זה שאני לא זוכרת את כול ההפקות שעשעתי אבל אני יכולה להתנחם בזה ,בגלל שאני יכולה להגיד שהיו לי כבר הרבה ימי צילומים מאחורי , את הבחורה הבאה אני רוצה להציג , כמי שבמקרה מוחלט הגיעה אליי לסטודיו היא בכלל לא הייתה אמורה להצטלם אצלי , אלה רק להיות מלווה של דוגמנית שרציתי לעשות אתה שיתוף פעולה, אני בכלל לא תכננתי את ההגעה שלה אליי ולכן לא הכנתי שום ציוד איפור שיתאים לי לאפר אותה , אני חייבת לציין שבאותה תקופה הייתי עוד בהתחלת דרכי העסק שלי לא רץ הכי חזק שאפשר, ולכן ציוד האיפור שלי לא היה הכי גדול שאפשר , אני בהחלט לא יכולה להשוות את מגוון ציוד האיפור שלי של היום , לרמת המגוון של ציוד האיפור שלי שהיה פעם .
פעם הייתי צריכה לתכנן היטב איך אני הולכת לאפר בחורה כי יש מצב גדול שאני לא מצליחה להגיע למה שאני רוצה , בגלל שאין לי את מוצרי האיפור אותם אני צריכה על מנת לאפר את אותה בחורה, לכן כול פעם שהייתה מגיעה אליי מישהי לאיפור בין אם זה להפקת צילומים של איפור או אופנה או בין אם זה לקוחה , הייתי משתדלת לקבל אפיונים של אותה בחורה , כמו למשל איך היא נראית. מהו גוון העור שלה ,מהי צורת הנפים שלה , איזה איפור היא בכלל אוהבת , ומהי פחות או יותר תרצה שאני יאפר אותה .
אני לא אומרת שהיום אני לא מתכננת מראש איך אני הולכת לאפר, מי שצריכה את שירות האיפור שלי של מאפרת מקצועית , אבל היום אני יכולה להגיד לבטח ,שציוד האיפור שלי רק התגבר , והוא מכיל היום ברמה של עשרות מונים ,מגוון של ציוד , שבאמת מתאים כמעט לכול אחת , ונניח שיש מישהי , שאין לי את הציוד הדרוש על מנת להוציא אותה מאופרת ברמה הכי גבוהה שאפשר ,שזה דבר נדיר להיום , אני יכולה להתגבר על הבעיה הזאת במהירות , וזאת על ידי רכישה ,של ציוד איפור במוקמות שבאמת יש לי גישה מהירה אליהם .
על האיפור – את האיפור התחלתי כאשר אני מראש מיידעת את הבחורה שאני הולכת לאפר אותה בצורה מאוד אוניברסלית , למשל במייק אפ אני הולכת לאפר אותה בגוון אחיד בכול הפנים ולא , בשיטת ההצללות שכבר אז ידעתי שהרבה יותר מתאימה לה . אבל חוץ מי זה בכול שאר הפנים אני כן התמדתי להיצמד לרצונות שלה , ולה שהכי מתאים לגוון עור הפנים שלה

אני מקווה שאתם אוהבים את האיפור בתמונה , לי קוראים אילה כהן , אני מאפרת מקצועית עד הבית ,לרוב יש לי שירות של איפור בירושלים , למי שמעוניינת ,אשמח אם תיצרו איתי קשר
אני מאפרת את ההפתעה שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה