יום שבת, 1 באוגוסט 2015

אילה כהן באיפור של לקוחה מאוד יפה שלה - מאפרת מקצועית מגישה

אני מאוד אוהבת להציג תמונות של לקוחות שהיו מרוצים מהאיפור שלי והם מסכימות שאני יעלה את התמונות שלה לרשת האינטרנט ,זה דבר לא מובן מאליו ,ואני גם לא כופה את זה על הלקוחות שלי ,מאוד חשוב להראות ללקוחות שלי שאני דיסקרטית ואני לא הולכת להשתמש בתמונות שלה ,ללא אישור , אחרי הכול אני מאפרת מקצועית , והסודיות של הלקוחות שלי הם מעל הכול, אם זאת אני חייבת לציין שהכי הרבה עוזר לי זה שלקוחות מאפשרים לי להציג את התמונות האלה ,אני רואה בעניין הזה נושא חשוב מעיין כמוהו , בגלל קודם שאנשים רואים שעשיתי את האיפור על מישהי אמתית ,ולא איזה דוגמנית שכבר יודעת איך להציב את עצמה מול המצלמה , וגם המראה שלה הוא פשוט חלומי ,ואין אותו כמעט לאף אישה אחרת , אני לא מדברת פה על יופי טבעי ,אלה לעניין של כול הדיאטות שדוגמניות עושות על מנת להיראות ככה ,דבר שאני עצמי מתנגדת אליו , ולא אני או הבת שלי , נהיה מוכנות לעשות דיאטה כזאת.
דבר שאני ופה אני ממליצה לכול אמן איפור באשר הוא ,הוא כול מי שעוזק בעולם היופי ולא דווקא באיפור , זה להציג תמונות של בחורות אמתיות שלו שהם לקוחות , לצלם אותם לפני האיפור ולצלם אחרי ,ולא לגעת בפוטושופ, אני לפחות שבדרך הזאת , אני מצליחה להוכיח ללקוחות שלי ,שיש לי את הכישרון גם לאפר אותם.
על הבחורה – הבחורה הזאת מצאה אותי דרך רשת האינטרנט אחר חיפוש במנוע חיפוש גוגל ,לאחר שהיא יצרה איתי קשר ,ותאמינו הצעת מחיר על איפור ותסרוקת ,קבעתי שאני מגיעה אליה לבית במסגרת השירות החדש שלי של מאפרת מקצועית עד הבית שבו אני מגיעה עד  בית הלקוחה.
נחמד לא?. קודם שהתחלתי לאפר את הבחורה הזאת רציתי ליצור אתה כימיה טובה, דבר שיעזור לי להגביר את איכות השירות שלי. אני חייבת לציין שמאוד הופעתי עד כמה היא נוחה ,ממש היה לי כיף לפגוש ועוד יותר כיף לאפר אותה.
על האיפור – את האיפור התחלתי לאחר שניקיתי את הפנים שלה באופן יסודי, לאחר מי כן יישמתי קרם לחות על הפנים שלה , השלב הזה לקח 2-3 דקות והוא מאוד הכרחי ,שהאיפור אכן יצא איכותי.
קרם בסיס – את קרם הבסיס התאמתי בקלות לגוון העור שלה , פה גם הקפדתי , לא למרוח יותר מידי , כי אחרי זה כול האיפור היה נהרס לי .
צלליות איפור – את צלליות האיפור העדפתי שהלקוחה תבחר כי שמתי לב שהיא כבר יודעת מהי רוצה, ומאוד ניסיתי להיצמד לטעם האישי שלה. הבחירה שלה הייתה פחות או יותר גם מה שאני הצעתי לה .
עיפרון תוחם – כאן קצת יצאתי מי גבולות העין , אני חושבת שזאת בחירה מצוינת של הלקוחה.
מסקרה – כאן הנחתי כמות מאוד אדיבה , אחלה תוצאה אני חושבת שזה הביא
שפתון וסומק – אתם רואים בתמונה שיש בניהם הרמוניה מושלמת, אני מאוד אוהבת את הבחירה שלי בנושא
עד עכשיו הייתי עושה איפור בירושלים בלבד ,היום כפי שציינתי אני מעניקה שירות של איפור לכול הארץ, אם תרצי גם את שירות של האיפור ,מאוד אשמח לעמוד לרשותך. אילה כהן מאפרת מקצועית






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה