יום שבת, 8 באוגוסט 2015

קניית מוצרי איפור - בדרך זולה כול מה שרצית לדעת - אילה כהן מאפרת מקצועית

יש רגעים בחיים שאני אומרת די .אני כבר לא יכולה לשאת החוסר צדק שנעשה ,ואני לא מדברת על נושא ספציפי ,אלה על כול נושא בחיים ,מה שהכי מפריע לי אבל הוא יוקר המחיה, והעניין שכול דבר כאן המחיר שלו הוא גבוהה ,בהשוואה למשל מי מוצר מחול, ואני לא מדברת לא על מוצר שונה ,אלה על אותו מוצר , זה לא פוסח על שום מוצר כמעט בישראל ,וזה מאוד רלוונטי גם למוצרי איפור , אני יכולה לראות מוצר איפור ברשת האינטרנט למשל באתר כמו באיביי ,שעלותו היא אני ייתן דוגמא : שפתון של MAC שעלותו היא 60 שקלים לכול היותר ,וזה כולל משלוח. ואילו בארץ את אותו השפתון בדיוק אני רואה במחיר גבוהה פלאים מי מה שראיתי עד עכשיו , ולמה זה קורה . למה המחיר של אותו מוצר הוא כול כך יקר?.
איך אני יכולה במקצוע שלי שהוא מאפרת מקצועית  שכול חיי סובבים את עולם האיפור ,פערי מחירים כאלה הם כול כך קריטיים עבורי ,הם קריטיים עבור כול אחת שרוצה מוצר של איפור או של קוסמטיקה .
בשבילי שאני קונה כול כך הרבה מוצרי איפור ,אם אני ייכנע למחירים האלה ,אני אצטרך להוציא אלפי שקלים בחודש אחד בלבד.
מה אני כבר יכולה לעשות אם זה ,אז מצאתי לעצמי כמה דרכים שאני יכולה פשוט להתגבר על העניין הזה:
1.הזמנת מוצר מאתר כמו איביי – אני כבר מכירה את השמות של מוצרי האיפור של רוב החברות הגדולות ,אני יודעת שבדיוק את אותו מוצר של איפור שמוכרים בארץ, מוכרים גם באתרים הגדולים האלה, ככה שאין לי את העניין של חתול בשק. אני מוצאת כי הדרך הזאת היא הדרך הכי זולה ,בשבילי להוזיל את עליות מוצרי האיפור ,גם אם אני לא בדיוק מכירה את המוצר שראיתי למשל באי ביי ,והוא של חברה גדולה ,אני לא מתביישת להיכנס לרשת של אותו מוצר בארץ ,ולראות איך הוא נראה ומהו צבעו , ועל הדרך לקחת מספר זיהוי של אותו מוצר או את השם המפורש שיעזור לי לאתר אותו במדויק באי ביי.
רשת מתחרה –אין ספור פעמים אני רואה שיש הבדלי מחיר משמעותיים בין רשתות פארם גדולות בארץ ,אני פשוט מנצלת את פער המחיר ,וקונה היכן שזול לי ,הדרך הזו טובה לי אם אין לי את הזמן לחכות לאותו מוצר מי חו"ל .היא לא הכי זולה שמניתי אבל עם קצת השוואת מחירים ,עדיין אפשר להוזיל את קצת את העול של המחירים היקרים, רוב מוצרי האיפור שאני מכירה נמכרים ברשתות פארם הגדולות .
בחינה של חברות איפור אחרות – אני יודעת שרוב אומני האיפור ,לרוב נאמנים למותג אחד של איפור או שאין להם יותר מידי שינויים בעניין , אבל כן הייתי ממליצה להם אולי לנסות מוצרים של חברות אחרות ,אני לא מדברת על התפשרות באיכות ,אלה לראות איך מוצרים של חברות אחרות עוזרים להם להגיע לתוצאות איפור מסוימות.

לי קוראים אילה כהן , אני בדרך כלל עושה איפור בירושלים לכול דורשת , אבל בעקרון מאפרת מקצועית עד הבית לכול הארץ ,אם תרצי גם את איפור אשמח אם תצרי איתי קשר .   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה