יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - בעיה שיש לי עם מוצרי איפור



קניה של מוצרי איפור עבורי היא חוויה שאני מודה שהיא מעלפת אני מאוד מתחברת לאישה שבי ומסעות רכישה בשבילי זה הבילוי הכי אהוב עליי , ועוד במיוחד שאני מאפרת מקצועית והמקצוע שלי כולו הוא בעולם האיפור , אז גם עצם זה שאני קונה ,וגם זה שאני מאפרת . גורם לי אושר עילאי , לפחות שמדובר על חווית הקניה עצמה. אבל כמו בכול דבר , ובמיוחד אם נשווה את זה לשתיית אלכוהול מפורזת יש לרוב את תופעות החמרמורת. אחרי נסע כזה של קניה אני יכולה למצוא את עצמי במצב כלכלי לא נעים בכלל. ואני לא אוהבת לעבוד בחינם .
איפור בשבילי זה הכול כמעט ויש לי בעיה מאוד קשה ,בשבילי אם אני קונה מוצר איפור בכמות של 4-5 פריטים , אני פשוט חורגת המתקצב שהקצתי לעצמי מהתחלה , ופה בעצם כול חווית הקניה שאני מספרת לכם עליה נהרסת לי. מה אני יכולה לעשות עם זה .איך אני יכולה לקנות מוצרים בכמות שמספקת אותי , ומספקת את העסק שלי של איפור בירושלים. איך אני יכולה להביא את מיטב המוצרים שיש בעולם האיפור ,מבלי להתפשר על חברה ,או על איכות , אם רמת תקציב שלא חורדת בכלל מי מה שאני יכולה.
לי לפחות ישנם מספר שיטות שאני נוהגת להשתמש ,וזה על מנת שאני יוכל באמת לעמוד במטרה.
רכישת מוצרי איפור דרך האינטרנט של חול בעיקר – אין מה לעשות מוצרי איפור של חברות היוקרה בארץ נמכרים בשעורים הרבה יותר גבוהים מי מה שאותם מוצרים של איפור נמכרים בדיוק בארץ . וזה מעצבן ,כי אני מדברת פה על פערים שיכולים אפילו להגיע למאות אחוזים. אני רוצה גם לציין שאני לא מדברת רק על מוצרי איפור ,אלה אני מדברת גם על מוצרי קוסמטיקה שונים.
מה שאני לפחות עושה ,מאחר אני כמעט מכירה כול מוצר איפור של חברה מסוימת שאני משתמשת בה , אני פשוט גולשת להנאתי במרחבי האינטרנט , ועושה בעצמי את מסע הקניה הווירטואלי שלי .לרוב אני מחדשת מלאי מי מוצרי איפור שאני כבר סיימתי אותם , לכן אני לוקחת את המספר הסידורי של אותו מוצר שאני כבר סיימתי , ואני פשוט מזהה מי אותו את של חוץ לארץ . את המוצר לפי המספק הסידורי שלו.
אם את לא יודעת בדיוק איזה מוצר מתאים לך לקנות ,את יכולה לגשת לרשת של אותו מוצר , ולנסות לראות את מספר הסידורי של אותו מוצר , או את הכינוי המסחרי שלו , אני יודעת שזה לא ממש יפה לעשות את זה , אבל אין לנו מה לעשות על מנת לשרוד בעולם היופי גם דברים כאלה לא בדיוק מכשול עבורנו אני אילה כהן , יש לי עסק של איפור בירושלים ,שאני מתחזקת יפה בשיטה הזאת. לעוד מאמרים וטיפים בסגנון הזה אשמח שתצרי איתי קשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה