יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - איפור אופנתי ,בעידון שלי

האיפור הכי בולט שאני מכירה לפחות הוא איפור אופנה ,הוא מאוד צבעוני מאוד מושך, המילה איפור עדין כמעט ושלא נכנסת כהגדרה שלו ,אם אני מסתכלת על דוגמניות שמתאפרות בו , לפעמים אני יכולה לחשוב שהם אופרו למשימה בחלל או משהו דומה לזה. מהו האיפור הזה ,איך אני יכולה להגיד ר אותו. ומה אני משתדלת לא להציע אותו בצורה שאני מציעה פה ללקוחות שלי ,אבל אני כן נוהגת לגעת בו מידי פעם , ואני גם נוהגת להעמיק את הידע שלי בכול הנוגע אליו בעולם האופנה, אני רוצה לדבר פה על איפור אופנה , שאת האמת שאני מבצעת איפור בירושלים לפחות לא יוצא לי בכלל לגעת בו אלה , רק באירועים מיוחדים כמו הפקות אופנה שאני עושה, או כול מיני אירועים שמצרכים , את האיפור הזה ,אבל מה שאני רוצה כן להדגיש כאן ובזה אני רוצה לגעת במאמר שלי , הוא ההתאמה שאני עושה בין האיפור הזה ,לבין איפור ערב למשל שאני עושה בתור מאפרת מקצועית רגילה ,ואני לא ממש עושה את האיפור הזה , כמו שאמן איפור עושה את האיפור הזה טרם עליית אותה דוגמנית על המסלול . אם כן הסיבה לכך היא שאני לא חושבת שאיפור כזה ,הוא בכלל אפשרי להצגה ברוחב בצורה רגילה ,אלה הוא חייב לבצע עידון כלשהוא.
סוג העידון שאני מציינת פה הוא מה שאני מקפידה שלא לחרוג מהנהלים האלה ,אחרת אני פשוט ייפול למצב שאני מאפרת בחורה בצורה מאוד מוחצנת שיכולה פשוט להרוס לה אירוע חשוב.
מהו העידון שאני מדברת עליו . איך אני כן רוצה להכניס את זה לעסק המחודש שלי של איפור בירושלים, איך אני מגבירה את החשיפה אליו בתור מאפרת מקצועית. הנה מספר דרכים לעשות את זה :
שימוש בנצנצים וכול מיני מוצרי איפור זוהרים למיניהם – המילה פה היא לא להגזים , ולהיצמד ככל הניתן לאותם צבעים של איפור שעליהם את מניחה את הזוהר , אני יודעת בעולם של איפור האופנה הכול נראה הרבה יותר זוהר ,אבל אני חיבת לגלות לכם שהאיפור הזה שאתם רואים על הדוגמנית אינו מיועד להחזיק הרבה זמן מעמד ,ואותו אמן איפור שמאפר את אותה בחורה בוודאי לוקח בחשבון את זה , הוא בכלל מתכנן שהאיפור הזה יחזיק לה ,בערך שעה ,עד שיאפר אותה בסגנון אחר. לכן גם הזוהרים למיניהם אותם הוא מניח ,אינם מיועדים להישאר לאורך זמן .
מה שאת כן יכולה לעשות , הוא לחפש מוצר איפור שכבר מכיל בתוכו את הזהורים האלה ,זה בוודאי יכול לעזור לך רבות עם כול העניין הזה של האיפור מהסוג הזה.
איפור צלליות – כאן בכלל הנושא הוא מאוד פתוח דמייני לך ,שאת מאפרת את עצמך בצורה כול כך עבה לפחות בגזרת העניים ,המראה שלך יראה ממש לא טוב ,לכן אני הייתי ממליצה ,לפחות בעניין הצלליות של האיפור ,להתעדן במקצת ,ולא להגזים יתר על המידה.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית כבר למעלה מי 10 שנים , אם אהבתם את המאמר הזה אני שתפו אותו זה מאוד משמח אותי וגם עוזר לי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה