יום שלישי, 20 במאי 2014

מאפרת כלות מסבירה למב איפור ערב עולה יותר מאיפור רגיל


למה איפור ערב עולה יותר מאיפור כלה
לאחרונה, נתקלתי בשאלה מעניינת בפורום מאוד מפורסם של איפור, השאלה נכתבה בעילום שם אבל יכולתי  לדעת כמעט בוודאות שמדובר  בכלה עצמה,
 לשון הודעה היה כזה: "חברה שלי לקראת אירוע חתונה, עשתה  כבר את הבירורים, ושביררנו על מאפרת מקצועית , ותסרוקת כלה, קרה דבר מוזר, המחיר שהציעו לנו עבור איפור ערב היה זול משמעותית , מ איפור כלה , שאני אומרת זול אני מתכוונת, ליחס של פי שלוש ואפילו 4, אולי אני יסגור עם מאפרת עד הבית , על איפור ערב ותסרוקת ערב, ומתי שהיא תגיע נפתיע אותה עם העניין שזה כלה".
לכאורה נראה שהכלה צודקת, מה בגלל שהיא כלה האיפור והתסרוקת שלה צריך לעלות כפליים,
למה שמישהי תעשה קופה על חשבוני?
אני כמובן שקראתי את ההודעה לא נשארתי אדישה, אף על פי שלא הייתה כוונה להונות אותי ,אך מתוך מניע למנוע מהכלה אי נעימות, או למנוע מצב בו מאפרת תהיה מתוסכלת ,וייווצר מצב מאוד לא נעים ביום חשוב כל כך לכלה, בחרתי להגיב לפוסט בהרחבה השוני בין איפור ערב או איפור כלה ,או מהקצה אל הקצה, יש מספר פרטים, שבגללם כל העניין ,מבחינת מחיר רק עולה, יש היום הרבה מאפרות, שמעדיפות בכלל לא לגשת לכלות ולהתעסק רק בלקוחות שבוחרות איפור ערב , ותסרוקת ערב ,כל השאר למעט דברים קטנים אחרים כמו איפור לבת מצווה או לברית לא מעניין את אותם המאפרות, ולמה?
ופה האבל הגדול, השוני הניכר  בין מאפרת כלות למאפרת רגילה.
אם כן מה הוא השוני בין מאפרת כלות לאיפור ערב?
1.דבר ראשון והכי קובע – הזמן – לאפר כלה ולסרק אותה לוקח הרבה יותר זמן מי שלוקח לאפר בחורה רגילה ,שמתכוננת לאירוע רגיל, ההתייחסות היא אחרת,
2.ההבדל המהותי בנראות – אני קודם חייבת להדגיש שאין קיפוח, של איפור ערב ,אבל קחי תמונה של אחת שעשתה איפור ערב ,ותמונה של כלה רגילה , מומלץ מאותה אירוע ,שאותו מאפרת ביצעה את שני סוגי האיפור, את תראי הבדל גדול ומשמעותי בין סוגי האיפור. איפור הכלה יותר, בולט איפור הערב הוא יותר עדין, גם אם תראי רק את הראש של הכלה או של הבחורה עם האיפור הרגיל את תוכלי לזהות שאכן מדובר בכלה.
3.איפור ניסיון – לאיפור ערב לרוב אין איפור ניסיון , זה פשוט לא קיים וכמעט שאין צורך בו, לעומת זה לכלה מאוד מומלץ טרם היא בוחרת מאפרת כלות, לקבוע איתה לאיפור ניסיון, ורוב המאפרות היום, מציעות היום את איפור הניסיון כחלק מי התשלום המלאה, וזה בעצם אחד הגורמים הכי גדולים לעילה משמעותית, במחיר הכולל של כל האיפור, אני אולי יכתוב מאמר על איפור ניסיון, אבל אני רק רוצה להבהיר בקצרה שאיפור ניסיון הוא, הרבה יותר מורכב, הסיבה היא מאוד  פשוטה , בניסיון את ומאפרת קובעות וסוגרות בדיוק איך הכול יראה ביום של החתונה, ככה שביום של החתונה הכול נעשה מהר ובדיוק לפי איך שהכלה רוצה.
אז זהו אני מקווה שהצלחתי לתת מעצמי כמה שיותר לטובת ההסבר הזה ואני מקווה שזה הצליח, להבהיר אחת ולתמיד מדוע המחיר הוא שונה מהותית

   

תגובה 1:

  1. את ממש צודקת לרוב הכלות קשה להבין למה המחיר עולה באיפור כלות אבל הן גם לא מבינות למה גם תסרוקות כלה עולות יקר והסיבות לכך הן דומות

    השבמחק