יום שבת, 17 במאי 2014

מאפרת כלות | תסרוקות כלה | מאפרת עד הבית - אילה כהן דף תצוגה


אילה כהן מאפרת כלות
 מגיעה לכל מקום בארץ עם ניסיון של למעלה מ -10 שנים שירות אדיב ואוזן קשובה ללקוחה, משתמשת בחומרי האיפור והתסרוקות  מהחברות המקצועיות המובילות בתחום האיפור והשיער  , מתחייבת למחירים הכי נוחים שאפשר, עם עשרות לקוחות מרוצות, רוב הלקוחות שלי הם כלות ביום החתונה שלהם, כבר באיפור ניסיון אני מתאימה, ללקוחה את כל מה שהיא צריכה, ורוצה ליום הזה, יחד נתאים לך את המראה שתמיד חלמת עליו,.
אני חייבת להדגיש כי אני גם מעניקה שירות  איפור לכל אחת ומתמחה גם באיפור ערב, תסרוקות כלה, תסרוקות ערב.
כלה שתיקח מימני שירות של איפור ותסרוקת, תקבל שלל הטבות מיוחד של מגוון שירותים גבות, פרנץ לציפורניים ועוד , עוד שירות שאני מציעה הוא סדנת איפור קבוצתית או אישית שבה אני מעבירה ומסבירה ללקוחה איך היא יכולה להראותה הכי טוב בחיי היום יום איזה מוצרים עליה לבחור ברשתות הפארם, וגם איזה מוצרי איפור יהיו ידידותיים לעור הפנים שלה.

אנה צרי קשר  לא בשבת 0546378393
אני יכולה לסייע לכלה, בעוד דברים שאינם קשורים לאיפור כגון שמלת כלה במחירים מאוד נוחים, או כל מיני שירותים אחרים, אני פשוט לאורך השנים כבר מכירה כל כך הרבה נותני שירות אני אמוד שמחה לעזור תמיד, גם במה שלא קשור לעבודה,
הכותבת בוגרת בתי הספר הגבוהים למקצועות היופי איל מקיאג', גלית איטליה , גיורא שביט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה