יום שלישי, 27 במאי 2014

ריסים רבותיי,לא צריך מאפרת עד הבית ,טיפים מנצחים



 טיפ מנצח למראה ריסים מדהים !


בואי לגלות דברים חדשים בתחום האיפור, יש לי כמה סודות איפור, שנראים פשוטים למדי ונעשים בצורה שגרתית ויום יומית ,וכמו לכל דבר בחיים גם בנושא האיפור תמיד יש מה לחדש , תמיד ניתן להגיע לרמה יותר מועילה  .כל מה שנעשה בדרך הרגל צריך מידי פעם שדרוג , וכמו מאפרת מקצועית אמתית ומקצועית תוכלי ליישם את כל הטיפים. את לא צריכה להזמין מאפרת עד הבית   , תוכלי להיות המאפרת של עצמך
המאמר הבא הוא באיפור וטיפוח נכון של הריסים , אפתח בבסיס להכול בדבר הכי חשוב , שישדרג לך את כל המראה בצורה משמעותית ,ובלעדיו כל מה שתיישמי מהמאמר הזה לא יגיע  לשלמות, ואני מדברת על  טיפוח סיבי  הריסים, חיזוקן והקניית מראה בריא  .אם מסתכלים על זה בלי להבין את הדרישה  זה באמת נשמע מוזר ,  מעבר לכל המשחות והקרמים  ,שאת מורחת על הפנים  הגוף  והרגליים כל ערב לפני השינה , עכשיו יש לך מטלה חדשה והיא  לטפח את הריסים.
ופה אין ברירה כדי להגיע לתוצאות מראה ב100 אחוז תוצאה , דבר מאוד בולט הוא הריסים, ופן מאוד חשוב במראה ,זוהר ומוצלח זה ריסים יפים . העניין הוא פשוט ,את צריכה לאתר חנות קוסמטיקה טובה או אחד מרשתות הפארם גם יהיו טובים , ואז לבחור  קרם לטיפוח  הריסים. קרם שגם יטיב וישמר  את  הלחות של סיב  הריס. את הקרם יש צורך  ומומלץ מאוד  לפני שאת  מתאפרת או בבוקר כל יום  ,ובלילה לפני השינה כמובן שהריסים נקיים מי מסקרה או כל חומר אחר .
1. שאת מתחילה לפדר  מסקרה על שערות הריסים עדיף שתתחילי עם הריס התחתון. זה נכון לגבי שני הצדדים  גם לעין ימין  וגם  העין השמאלית  ,רק לאחר  שסיימת את הריסים התחתונים  בשני העניים, , תתחילי ל הניח מסקרה על סיבי  הריסים העליונים בשני העניים כלומר בשני הצדדים . כאשר את מבצעת את פיזור המסקרה על הריסים , אנה התחילי מהחלק הפנימי של הריס לחלק החיצוני. כלומר החלק שמחובר לעין, עד לכיוון  קצה הריס.
נחמד יהיה אם תוכלי  לכווץ את העפעף בעזרת היד  כדי שהשעות של הריס  לא יפספסו את חומר איפור המסקרה , שכמה  שיערות ריסים יקבלו מראה  אחיד
2. לגבי  הריסים העליונים. תפני את הראש  כלפי הרצפה . והביטי במראה, בצורה הזאת ימנעו  טעויות תמנעי גם מי פיזור מסקרה  על העפעף. חשוב מאוד לדייק  בפיזור המסקרה על  הריסים העליונים .
3.שאת עוברת עם מברשת המסקרה על גבי הריסים , התנועות של המברשת צריכות להיות  אנכית ,לאחר שסיימת אם התנועות ,האנכיות בכל ארבעת הריסים  ,עברי עם מברשת   בתנועות הברשה אופקיות, כאשר  את מבצעת את התנועות האלה, צרי 'תנודה'  קלה במברשת  המסקרה. כדי  שכל השערה תקבל את חומר האיפור של המסקרה . טיפ חשוב !  ,כאשר את מבצעת בתחילה את התנועה האנכית כלפי מעלה ,אל תעבר על השערה  בצורה ישרה ורובוטית , אלה בצעי את  התנועה בצורה  מעגלית, הטיפ שתקני לשערה  מראה פתוח יותר .
אילה כהן מאפרת כלות וערב תסרוקות כלה מגיעה לכל מקום בארץ
טלפון 0538322561

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה