יום שני, 19 במאי 2014

היתרנות בהזמנת שירות מאפרת עד הבית



היתרונות של מאפרת עד הבית
אני רוצה להציב פה שני הבדלים, בין סלון כלות לבין לקיחת שירותים עצמאיים עד הבית , השירותים שמוצאים עד הבית בין היתר הוא מאפרת כלות שמגיעה לבית, ולרוב גם עושה תסרוקות כלה, ויש גם את מעצבת שמלות הכלה שגם אם לא מגיעה ,ביקור פשוט בסטודיו שלה ואת מסודרת  
סלון כלות- זה פתרון קל למי שלא רוצה להסתובב הרבה,  סלון כלות הוא יפה מרשים, כאשר אני מגעיה לסלון להתרשמות את מקבלת יחס של מלכה , ולא מובטח שתקבלי את אותו יחס אחרי שכבר שילמת וסגרת אם הסלון כלות.
יתרונות  סלון כלות על פני  מאפרת עצמאית :
1.נגישות גבוהה  – נמצא רוב הפעמים  במיקום מרכזי , כמו קניונים אזורי תעשייה
2.בשיטה של כל השירותים במקום אחד: מאפרת, מסרקת, שמלת כלה ,קוסמטיקאית
  3. אני לא יודעת אם זה רלוונטי ,אבל סלון כלות נראה מדהים מבפנים , הוא נותן אווירה יוקרתית  
מינוסים  בסלון כלות
1.רוב הפעמים ביום של תאריך של החתונה שלך , את לא תמיד תהי במרכז העניינים , בסלון כלות תמיד לרוב יש עוד כלות , ולא 'סגרת' מקום ביום של החתונה . גם השקט לא  מובטח בכלל שם, לכלות האחרות יש חברין ומשפחה, שלא יעשו בדיוק שקט כמו בספריה.
2.סלון כלות – יקר משמעותית, על פני כל שירות אחר, חלופי שתבחרי בו, בסלון כלות את משלמת גם על השמלה, מאפרת כלות, מעצבת שיער אבל גם על השכירות של המקום ,ארנונה מים וכו'
3.נניח וסגרת עסקה בסלון כלות , כל הסלון מגיעה לרוב בחבילה אחת בלתי ניתנת להפרדה , יש סלוני כלות קצת שונים בעניין הזה , הם נותנים לך את האפשרות   להשכיר רק את השמלה(היא עדיין תהיה יקרה משמעותית).חבילה אחת הכוונה היא  אם בסלון הכלות הזה יש מאפרת ,או קוסמטיקאית או כל דבר אחר שאת לא אוהבת את מחויבת לקבל אותה כחלק מי כל העסקה.
    אני מודה, זה לא תמיד הפתרון האידאלי, אבל לעניות דעתי זהו הפתרון הכי טוב לכלה, או לכל אחת שרוצה להתאפר, ואין לה רצון לעבור את סאגת סלון הכלות.
לא תמיד חייב, להזמין את השירות  עד הבית,   את יכולה גם לשכור חדר במלון, שבו דרך אגב תוכלי לבלות בליל הכלולות שלך, ושם לקבל את השירות.

יתרונות מאפרת עד הבית בהשוואה לכל נותן שירות אחר
-          זמינה  לאיפה שרק תבחרי
-          איפור הניסיון יכול להיות אצלך בבית
-          פה אין חבילה של נותני שירות , את יכולה לבחור במה שבא לך
טיפים נוספים בנושא:
- קחי  מאפרת במידה וראית  תיק עבודות – חשוב!!
- איפור ניסיון הוא חובה
-לברר באופן דייקני ,באיזה חומרי איפור ותסרוקת ,נעשה שימוש באיזה חברה, ואם חומרי האיפור והשיער מתאמים לגופך ולשיערך

אני מקווה שעזרתי בשמחה רבה אילה כהן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה