יום ראשון, 18 במאי 2014


הדרך להוזיל עלויות חתונה במאות ואפילו באלפי שקלים

כיום יש הרבה ,זוגות צעירים שלא יכולים להרשות, את העלות המטורפת של חתונה מהסרטים, והתקציב שלהם מאוד מוגבל, ולא מפשרים . רוצים את חתונת החלומות, כמו הישראלי הטוב והממוצע רוצים הרבה אבל לשלם מעט, ובכן  אני לא יכולה לעזור לכם בכל האספקטים, כי לחתונה יש הרבה כאלה כגון תקליטן צלם וכו'. מה שכן אני יכולה לעזור בעניין של הכלה טרם ההליכה לסלון הכלות
קצת הסבר על הדרך לפני שאני פורסת אותה, כיום רוב הכלות שמתחתנות, מתחילות לארגן את הדברים כאשר הדבר הראשון והכי לחוץ הוא לסגור על שמלת כלה , מאפרת כלות , מעצבת השיער  . ואיפה הכי נוח לעשות את זה ?
בסלון כלות , שם הכי נוח , יש שם את הכול גם השמלה גם המאפרת , גם מעצבת השיער, אחלה של דבר לא ?
אבל אם נבחן את העניין שוב, נראה שיש עוד אחת, שהיא הרבה יותר קלה, היתרונות שלה עצומים, על סלון כלות וזה גם הרבה יותר זול ?
הדרך:
הזמנת שמלת כלה מחו"ל – לרוב השיטה הזאת נעשית דרך אתר אי ביי . מחפשים בשדה החיפוש בשפה האנגלית את השלם שמלות כלה, והנה עולם שלם נגלה לעינכם, אבל רגע עצרו, איך תהיו בטוחים, שהמוכר באמת, הוא אמתי, ושמלת הכלה היא לא ברמה של איזה תחפושת פורים?
אז קודם אני רוצה למור שאין 100 אחוז בדברים האלה, כמו שאין מאה אחוז שסלון הכלות ייתן לך, בדיוק את השירות שאת צריכה ביום של החתונה, הם יכולים בסלון כלות להיות מאוד חמודים ביום שאת מתעניינת לפני ששילמת, הסיפור הרבה פעמים הוא אחרת.
יתרון חשוב, של הזמנה מחו"ל, הוא שרוב מוכרי שמלות הכלה יכולים לקבל תמונה של , שמלה ,ולתפור עבורך בדיוק אותה דבר. רק ספקי להם 3 תמונות של השמלה:   מבט מקדימה, מבט מאחורה ,מבט מהצד. וזהו הוא כבר ידריך אותך בדיוק איך למדוד.
בעודי משוטטת וחוקרת על הנושא הזה, טיפ שתמיד עולה ,הוא לתת למוכר את המידות, ותמיד להוסיף למידה עוד 1.5 סנטימטר, לכל מדידה, מקסימום לאחר מי כן התיקון על ידי תופרת מקומית הוא מאוד קל וזול.
אם כך, מהי הדרך הטובה ביותר?
לאחר התעניינות מעמיקה, הגעתי לתובנות הבאות שכדאי, לאמץ טרם בוחרים שמלת כלה.
1.      לבדוק את כמות התגובות החיוביות של המוכר
2.      לא מספיק שבדקת, את כמות התגובות החיוביות של המוכר, כדאי להיכנס לסקירה ולראות שאכן אותם תגובות ניתנו עבור קניית שמלת כלה, ולא עבור אקסזוריס לכלות !
3.      רזומה חיובי נמדד על ממוצע של 99% שביעות רצון.
4.      כמות תגובות וזאת לעניות דעתי מעל 400
5.      שאת יוצרת קשר עם המוכר של שמלות הכלה, מומלץ  תמיד לתחקר אותו באיזה סוג בד מדובר.
שירות של מאפרת עד הבית – או עד בית המלון או כל מקום שתבחרי בו – בעניין מאפרת כדאי לך מאוד, להתעקש איתה על איפור ניסיון, ושיהיה לפחות חודש וחצי טרם החתונה ,באיפור ניסיון ,תעמדי איתה בדיוק איך שאתה רוצה להתאפר ביום החתונה.
שאלי את המאפרת באיזה חומרי איפור  היא משתמשת.
המלצה חמה היא גם, לאתר מאפרת שגם עושה תסרוקות כלה .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה