יום שני, 27 ביולי 2015

או איזה בחורה יפה שאני רוצה להציג לכם היום - אילה כהן מאפרת מקצועית

מאפרת מקצועית מגישה  : את הבחורה הבאה שאני הולכת להציג , איפרתי וסירקתי במסגרת יום צילומים עד עבור העסק של איפור בירושלים ,אותה הרצתי בתקופה שבה התמונה הזאת צולמה , לא כול אחד יודע , אבל כול הבחורות או הרוב המכריע של הבחורות שאותם אני מאפרת במסגרת ימי הצילומים שלי, באים מאזור ירושלים , למרות שאני לא תמיד מתמקדת באזור הזה בחיפושים אחר דוגמנית שתעזור לי ביום צילומים אבל תמיד יוצא שאני , משיגה בחורות, מהאזור הזה.
בהפקה הזאת כיוונתי , יותר לעשות פרסום לעצמי , כאשר אני גם מצלמת בחורות שהם פוטנציאל לקוחות ,הכוונה היא , שאני מאפרת בחורה ,שהיא גם הולכת להתחתן בעצמה ,או שחברות שלה , שגם הם לקוחות פוטנציאלים יכולות לראות את מה שאני עושה לה באיפור , ולהחליט אחרי זה על סמך שהם ראו את האיכות שלי בתור מאפרת מקצועית , ולהחליט על סמך זה אם שווה לקחת אותי לאיפור
מה גם שעל הדרך אני גם מרוויחה יתרון מאוד טוב והוא בכך שאני יוצרת לעצמי תיק עבודות ממש טוב, היופי הירושלמי הוא יופי מיוחד וכול בחורה שאני מאפרת מהאזור הזה רק עוזרת לי בתיק העבודות.
היופי של הבחורה הזאת ,גרם לי לכאב ראש לא קטן , כי לפנים היפות האלה התאים כמה סגנונות של איפור , ואני צריכה לבחור מבניהם את סוג האיפור המסוים והיחיד מה שאומר שאני צריכה לוותר על שאר סגנונות איפור שבהחלט היו מתאימות לפנים היפות שלה.
עוד דבר שאני יכולה להגיד על הבחורה ,הזאת , שהיא הבחורה מי האדיבות שפגשתי בחיים שלי .
מעבר לזה שהיא עזרה לי ביום צילומים הזה ,היא עוד עזרה מתוך התנדבות מוחלטת בעסק של האיפור שלי, ואני מאוד מודה לה על זה.
על האיפור הזה – אני מודה שההחלטה, שלקחתי בכול הנוגע לאיפור שלה הייתה קצת שגויה ,אני הייתי צריכה , אולי לעשות סגנון אחר שהוא פשוט כבד , ואולי במשהו שהוא שהיה יותר קליל , ושמח. מה שהביא את העניין היותר כבד היה צלליות האיפור שבהם בחרתי לאפר את העניים .שימו לב שהגוונים שם מאוד כהים.
עם צלליות האיפור ניסיתי להדגיש את העניים הכחולות שלה , או לפחות לתת להם פוקוס נאה , אני חושבת שכול האיפור הזה , נפל בגלל שלא בדיוק הצלחתי להגיע למצב שבו אני מבליטה את העניים שלה בצורה טובה.
בעניין הסומק שאיפרתי אותה אתו ,דווקא פה ,כן הצלחתי לתת במה ללחיים שהיו מאוד יפות ,גוון הסומק עזר לי קצת לחמם את האיפור , שעד עכשיו הקנה מראה מאוד קר,.
עוד משהו בעניין העיפרון תוחם ,כאן בחרתי לא , להעביר קו יותר מידי עבה , וזה על מנת שכול הסגנון הכבד לא יהיה עוד יותר  כבר מי מה שהוא עד עכשיו.
לגבי השפתון – כאן בחרתי להתאים אותו יותר לסומק , מה שאומר שניסיתי לחמם את האווירה עוד יותר עם השפתון.

מה אתם אומרים על האיפור הזה ? אני מאפרת בירושלים, ואני מעניקה שירות של איפור בירושלים , ולא רק אלה אני גם מאפרת בכול חלקי הארץ , קוראים לי אילה כהן ואשמח מאוד למקרה שתצטרכו אותי לאיפור כלשהוא.
אילה כהן מאפרת את הבחורה היפה הזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה