יום ראשון, 26 ביולי 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - בהפקת איפור ספונטנית ולא מתוכננת

כאשר אין לי הרבה עבודה בעולם האיפור אני מאוד לא מוצאת את עצמי אני מרגישה לא טוב פיזית ולא טוב מילולית , אני מרגישה שמשהו בתוכי רדום , ואין לי חשק פשוט להיות שמחה, הדבר הזה מעורר אצלי מחלוקות פנימיות , לגבי הזמן שאני מבזבזת באותם זמנים, מה עליי לעשות כאשר יש לי את המצב שפשוט אין לקוחות שצריכים את השירות של מאפרת מקצועית שלי.
תשאלו כול אומן אפילו אם הוא לא אומן איפור , איך הדבר הזה משפיע עליו שאין לו עבודה והוא פשוט יגיד לכם ,שהוא לא מכיר את עצמו ככה .
ואני בגלל אני בחורה מאוד פעלתנית , התחלתי בשגרה מוזרה אך לפי דעתי טובה מאין כמוה, גם שאני לא מאפרת אף אחת , אני עושה דברים אחרים , לשיפור העסק של איפור בירושלים שלי או למשל , שיפור יכולות האיפור שלי.
וגם הרבה ימי צילומים ככה שאני תמיד נשארת בכושר ומגבירה את רמת האיפור שלי וגם התסרוקות .למזלי לאחרונה הדבר הזה לא קורה , אני מפרסמת את עצמי טוב , והמוניטין שלי תודה לאלוקים , ממש גבוהה ,אולם בעבר היו לי הרבה ימים כאלה ואפילו שבועות שלא היה לי פשוט מה לעשות ואמוד היה לי קשה להשיג לקוחות לאיפור , או לכול טיפול קוסמטי אחר.
אני זוכרת שלפני כמה שנים שהייתה לי תקופה כזאת , גייסתי את גיסי שהוא צלם מאוד מקצועי ומומחה בצילום דוגמנות, על מנת שאוכל לפחות, בזמן הזה שאין לי לקוחות לשפר את תיק העבודות שלי .
גיסי כבר גייס דוגמנית שהסכימה לעשות שיתוף פעולה , וכבר הכול היה מוכן , אני כבר ישבתי , וחשבתי היטב איך אני הולכת לאפר את הדוגמנית שגיסי גייס .
אך דבר מעצבן מאוד קרה יום לפני הצילומים , והדוגמנית פשוט בחרה לנו מי יום הצילומים .
זה היה דבר מאוד לא קל עבורי ,כמה שניסיתי לגייס מישהי אחרת פשוט לא הלך.
אני כבר התייאשתי ,וממש נעצבתי מי זה , בעלי ניחם אותי , בעודנו מטיילים ליד הבית , לפתע עוברת לידנו בחורה , במהירות עם אוזניות על האוזניים ,. מה אני יגיד לכם בחורה שהיא פשוט חלום בכול הקשור לאיפור , ובמיוחד לתסרוקת עם השיער הפשוט מהמם שלה.

בהסכמה בעל פה ביני ובין בעלי , החלנו לרדוף אחריה ,היא כמובן לא שמעה אותנו עקב האוזניות שהיו מוצמדות לאוזניה .אך לאחר ריצה מאוד מהירה שלי . הגעתי אליה .
התשובה שלה הייתה מאוד מהירה .זה עשה אותי מאושרת.
יחד סיכמנו על האיפור שאני הולכת לאפר אותה ,וקבענו להיפגש למחרת ליום צילומים , הבחורה המדהימה הזאת פשוט הגיעה בזמן , האיפור שלה היה עבורי חוויה . הבונוס הוא שהיא גרה בירושלים , וזה הזדמנות לפרסום העסק של איפור בירושלים מי לפה .
האיפור בתמונה לפניכם. מה אתם אומרים על זה ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה