יום שלישי, 14 ביולי 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - בתצוגה של חן מתוך ההפקה של מאפרת בירושלים (דף אודות)

את הבחורה הבאה שאני הולכת להציג עכשיו, אני כול כך אוהבת היא ואני מכירות רק מהיום צילומים של הפקת האיפור והאופנה שעשיתי, ומאז אנחנו חברות ממש טובות ,וממש מחוברות, היא בעצם כול כך יפה שבחרתי בה להופיע בווידאו שיש לי בדף השני באתר שהוא הדף של מאפרת בירושלים שאני מקדמת, לבחורה הזאת קוראים חן ,והיא מאוד מוכשרת ,במקרה הכרתי אותה על ידי תאיר שהייתה אצלי כמה פעמים, ולאחר המלצה מאוד חמה עליה בחרתי שאני רוצה בה להפקת איפור ותסרוקת שאני עושה .
בהפקה הזאת הפעם בחרתי לעשות את זה בטבע ,משהו שייתן לי את התחושה ,הטובה שפעם ראשונה אני צריכה לשבור את כול מה שהכרתי והעדפתי בהפקות שאני לפחות מארגנת , וללכת על צילומים שיש בחוץ . כמובן האתר הוא אחר מי מה שאני רגילה , אליו בדרך כלל את כול הצילומים עד עכשיו הייתי עושה בסטודיו שלי של מאפרת בירושלים , ועכשיו אני צריכה לעשות את כול הצילומים בחוץ ,זה גם דרך אגב נובע מי כך שמאוד הייתי צריכה , לשווק את העניין של מאפרת מקצועית עד הבית , ולפנות לכמה שיותר ציבורים של כלות.
חן היא בחורה מאוד ערנית ,היופי שלה והאופי שלה הם דבר שהייתי מאוד רוצה לעצמי, ולכן האיפור שאני נתתי ובחרתי בשבילה התאים לאופי וגם ליופי שלה .
על האיפור עצמו – חן היא בחורה מאוד מודעת לעצמה ,וגם היא מאפרת לא רעה בכלל , היא הגיעה אליי , כאשר היא מאופרת למחצה , לכן הייתי צריכה שהיא תסיר את האיפור שהיא באה אתו, הבעיה שלי הייתה שאנחנו נמצאים בטבע , ואין את הפתרון שאני אוהבת , והוא לנקות את הפנים , בעזרת מים וסבון עדין , לכן בחרנו להסיר את האיפור עם מגבונים להסרת איפור אני סוחבת איתי  לכול מקום אני הולכת אליו , אפילו שאני לא בדרך ללקוחה.
לאחר שהסרנו את האיפור בצורה יסודית , מרחתי על חן את הקרם לחות שלי . פה היה חשוב לי גם שהקרם לחות ייספג היטב בעור קודם כול בגלל שאני רוצה שהמייק אפ יתיישב על הפנים הכי טוב שרק אפשר ולא ייספג בעור , דבר שני קרם הלחות עוזר לי בזה ,שהוא קצת יותר מגן על האיפור בשמש.
בסיס האיפור – לא רציתי לבחור טכניקה של הצללות והארות , לכן הלכתי על גוון אחיד של בסיס איפור , למזלי לא הייתי צריכה לערבב גוונים של בסיס איפור , וכן היה לי את הגוון שאני הכי הרבה רציתי.
עם הקונסילר לא הייתה לי הרבה עבודה, חן בורכה בתוואי פנים מדהימות , וגם עור מאוד בריא , דבר לא מובן מאליו ,כאשר מדובר בגיל שלה.
צלליות איפור – כאן בחרתי את הגוונים הבהירים והחמים , אני חושבת שאף מאפרת מקצועית אחרת לא הייתה משנה את מה שבחרתי
שפתון וסומק – גם כאן בחרתי בגוונים בהירים , על מנת לשמור על המראה מוקפד

איך אתם מדרגים את העבודה של האיפור הזאת? אשמח באמת לשמוע אני מאפרת מקצועית עד הבית  , אם תרצי שירות כזה של איפור עד הבית מאוד אשמח , מאוד אהבתי לשתף אילה כהן 
אילה כהן מאפרת את חן המתוקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה