יום שבת, 7 בפברואר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית ולכל מקום בארץ .



הנה עוד עבודה שעשיתי ללקוחה מאוד מרוצה שלי כמוהה אני מאוד שמחה איך שיצא מדובר בלקוחה שהיא חברה של כלה שרצתה שאני יעשה לה איפור ותסרוקת מאוד שמרנים מי פאת העובדה שאירוע שהיא הולכת אילו הוא אירוע חרדי , מה שכן הבחורה המאוד נחמדה הזאת רצתה שזה כן ייתן לה פוקוס חינני וזה באמת מה שעשתי , אני מאוד שמחה שיצא לה כמו שאני אוהבת ולא היה צריך לשנות הרבה במהלך האיפור , התסרוקת הייתה קצת את האמת יותר ארוכה מהרגיל בגלל מבנה השיער המיוחד של הגברת המאוד חמודה הזאת , אני רציתי להשים פה דגש קצת על צבע השיער לה ולהגיד לכם , שרוב הפעמים שמדובר בסוג כזה של שיער , ועם אורך כזה מאוד נחמד לנסות תסרוקת מרושלת , וזה נכון במידה רבה מאוד גם לגבי האיפור , במקרה של שיער כזה מאוד מומלץ להתאים לו את סגנון האיפור הרצוי ,עוד דבר ששכחתי למור שהכל כמובן הותאם לשמלה של הגברת
שיהיה לה מזל טוב .
מעניין מה אתם חושבים על עבודת האיפור הזאת  - שלכם – אילה כהן מאפרת עד הבית ולכל מקום בארץ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה