יום שבת, 7 בפברואר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית ולכל הארץ



ואני רוצה להציג בפניכם עוד תמונה של לקוחה שלי , את הלקוחה הבאה , אני רציתי לאפר ולסרק בסגנון עדין , סגנון שאני מאוד מתחברת אליו , ואני יגיד לכם גם למה בחרתי לעושת את זה קודם אני רוצה להדגיש שזאת היתה החלטה שהגעתי איתה יחד עם הלקוחה אני ביצעתי את זה פשוט מאוד וזת על מנת לא לפגוע ביופי העדין של הבחורה , היופי שלה פשוט מדהים ואם הייתי מאפרת בסגנון כבד או משהו דומה , לדוגמא אם הייתי מאפרת אותה בסגנון מעושן הדבר היה מאוד לא פוגע באיכות היופי של הבחורה , וזה אחד הדברים שאני הכי פוחדת לעשות בתור באיפור , שימו לב לצלליות העדינות שבחרתי להניח עליה גם בסיס האיפור שאני הנחתי לה על הנפים קודם האיפור היה מאוד זהה לגוון הפנים , ואת על מנת שלא יפריע וייתן לי את החופש להשתמש בשאר מוצרי האיפור אותם הייתי צריכה על מנת להשלים את עבודת האיפור הזאת




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה