יום שבת, 5 במרץ 2016

אילה כהן מאפרת עד הבית קצת שבוזה על הבוקר - תעזרו קצת עם העסק של איפור בירושלים , חבר'ה !

אוי אני מתחילה את השבוע הזה כול כך עייפה אני לא יודעת איך אני מחזיקה הפעם את העסק של איפור בירושלים עם כול העייפות הזאת ,אני לא רוצה להתחיל ככה את השבוע כי אני יודעת שיש לי הרבה עבודה בתור מאפרת מקצועית , שבוע שעבר היה לי שבוע קשה שני לקוחות שהיו אמורות לעשות את העסק שלי יותר רווחי כי הם עשו הזמנה של שיורת איפור מאוד גדולה ,בחרו לבטל את ההזמנה ככה שאני נכנסתי לאיזה סוג של דיכאון שבו אני פשוט לא מצליחה לתפקד וזה למה דרך אגב לא כתבתי כלום כאן בבלוג של האיפור , אני חשובת שיש רגשות לפעמים שגורמים לי לשיתוק כזה שבו אני לא מצליחה לתפקד יותר מידי ,וזה לא דבר טוב ,אם אני רוצה להיות מאפרת מקצועית ברמה גבוהה , אני פשוט חייבת לתפקד בלי הפסקה, ושלא דברים קטנים כמו ביטולים אקראיים של לקוחות יהרסו לי את המשך בניית העסק של איפור בירושלים ,כי הרי אני לא היחידה שעוברת את כול המשברים האלה וכבר אמרתי לעצמי אין ספור פעמים כי הדבר הקשה היחידי שיהיה לי בתור מאפרת מקצועית זה אם אני יוותר לעצמי ויעשה לעצמי כול מיני הנחות ולא יתפקד היטב בעסק, מאוד קשה אבל העניין של הזלזול באנשים ,שנותנים שירות כמו שלי ,מה אני מאפרת מישהי היא לא חושבת למשל אפילו להציע לי לשתות, אם היה מגיע אליה טכנאי מקצועי לבית של כבלים או כול תיקון אחר ,היא לא הייתה מציעה לו משהו לשתות , אני מגיעה לבתים של אנשים והם פשוט חושבים שאני שקופה , אני לא מבקשת שתעשו איזה סעודה לכבודי , אבל בחיית , לפחות תציעו מים.

טוב את האמת אני לא מצפה ליותר מידי ,כול מה שאני מבקשת זה שתתנו לי יחס הוגן , כי אחרי הכול אני בן אדם, לפני שאני מאפרת מקצועית ,אם קבעת איתי וסגרת איתי על איפור ותסרוקת ,רק בגלל שמישהי הכוונה למאפרת אחרת או למעצבת שיער אחרת הציעה לך הצעה יותר זולה משלי ב50 שקל , את מבטלת אותי , אני רוצה לראות אם לכם היו עושים את זה איך הייתן מרגישות , האם זה היה נותן לכם מוטיבציה להמשיך להחזיק את העסק , אני לא חשובת ככה . זה היה גורם לכם רק לסלוד מאותם אנשים ,שאין להם שום כבוד לאיפור מקצועי אמתי ואיכותי ,ולבן אדם בפרט ,אני יודעת שכול מה שכבתי עד עכשיו זועם ,אבל אני חייבת להרים את עצמי והבלוג הזה בנוסף לזה שהוא בלוג איפור הוא גם תרפיה עבורי על כול הקשיים האדירים שאני עוברת בתור מאפרת  עד הבית .
ותאמינו לי שגם לא קל לי לעשות את כול זה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה