יום רביעי, 2 במרץ 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - מגיעה לכול מקום בארץ על מוטיבציה לכתוב מאמרים כאן בבלוג

יש את הרגעים האלה בחיים שהזמן עומד מלכת ואת פשוט לא מצליחה למלאות את הזמן הזה בדברים חיוניים , אני חושבת שזה מה שחסר אצלי בתור מאפרת מקצועית, כי אני לא יודעת בדיוק איך לנהל את הזמן המת שלי ,יש לי הרבה תכוניות מה לעשות, ואני אף פעם לא מוצאת את המוטיבציה הנכונה איך לעשות את זה , ואני לא מדברת פה על המשפחה או על הזוגיות עם הבעל , אני מדברת פה על העניין של הבאת או יותר נכון לקיחת הזמן הזה שמיועד לאיפור ולחיזוק העסק של איפור בירושלים , לרמות גבוהות ,אולי זה העניין שאני מאוד מתעצלת לעשות דברים שהם בגדר שגרה קבועה , ולמה אני מתכוונת כאן בבלוג של האיפור אני מאוד אוהבת לכתוב בו, אבל יש את הרגעים או את הזמנים בחיים שזה פשוט לא הולך לי אני פשוט לא מצליחה לגשת למקלדת ולעשות את מה שצריך על מנת להרים מאמר של איפור שיאהבו.
אולי אני פשוט צריכה להפסיק לכתוב , ולתת לכול מה שכתבתי עד עכשיו לזרום מאליו, אולי זה יגרום גם לכול אלה קוראות את הבלוג שלי , ואני רואה לפי הנתונים של הקריאה שיש המון אנשים שקוראים את הבלוג של האיפור שלי , אבל אני לא רואה מספר של פידבקים שווה ,ו אני רוצה להגיד לכם שזה מוריד לי הרבה את המוטיבציה לעשות משהו , לגשת למקלדת ולתת את התבונות שיש לי על איפור.
עכשיו בטח חלק ממכן אומרות מה בוכה זאת לא רואה פידבקים אז עוצרת את עצמה.?
ובכן אני לא אומרת את זה , אבל כול אחד זקוק מידי לתגובות חיוביות , ומי שאומר לכם שהוא לא צריך הוא כנראה משקר, אני יכולה להבטיח לכם שאם כול מי שקורא או אפילו חצי מהכות של האנשים קוראים את הבלוג שלי היו נותנים לי תגובה חיוביות ,שיתוף או סימון אהבתי ברשת החברתית , אזי המוטיבציה שלי הייתה מאוד גבוהה לכתוב מאמרים כול כך עמוקים בנושא של עולם האיפור.
ככה גם יכול להיות שהיה לי יותר קל בעסק של איפור בירושלים. אבל אני רוצה רק להגיד לכם דבר אחד , שבסופו של יום הצלחה נמדדת על מה שאתה הצלחת לעשות , יכול להיות שאני לא זוכה לכזאת כמות של תגובות חיוביות , או שיתופים למיניהם ברשת החברתית , זה יכול להיות בגלל שבגלל התוכן שלי פשוט לא מספיק מצדיק את מתן הפידבק , אז אני רוצה להגיד לכול אלו שקוראים את הבלוג של האיפור הזה, שהתוכן של המאמרים שלי הולך להיות הרבה יותר איכותי , ואני מאוד מקווה שתעזרו לי בכול המשימה הזאת, וכן גם על מאמר לא איכותי אפשר להעיר.

אוהבת אתכם קוראות בלוג שלי , אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית מגיעה לכול מקום בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה