יום שישי, 26 ביוני 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - עולם האיפור הוא עולם רחב וגדול - בחרתי את המוצרים שיתאימו רק לך

 מאפרת בירושלים  - לנו הבנות יש תמיד את הרצון לקנות עוד ועוד דברים וכמה שאנחנו קונות זה מרגיע אותנו לאותו הרגע ביום שלמחרת שוב נלך לקנות עוד משהו, אף פעם זה לא מספיק לנו תמיד יש לנו כאילו את ההרגשה שחסר לנו משהו בגד, איפור תכשיטים וזה לא נרגע הצורך הזה שתמיד לקנות קיים בנו בכל אישה יש נשים שאצלם זה יותר מורגש ויש כאלה שפחות וזה לא נגמר ואיך שאנחנו רואות מבצעים זה מדליק לנו את העניים והרגליים והידיים מתחילות לעבוד, אם למשל אנחנו נכנסות לחנות איפור רק בכדי לקנות צללית שחסרה לנו ויש שם מבצעים אז צריך סומק  וגם פודרה וגם אודם וכל זה רק בגלל שיש מבצע בחנות האיפור ואני רואה את זה גם על עליי כמאפרת מקצועית כשאני נכנסת לחנות למוצרי איפור כשיש שם מבצעים, וזה ככה בכל חנות שאנחנו נכנסים אליהם גם בחנות בגדים זה לא ממש משנה לנו מה שחשוב זה לקנות ולמרות שאנחנו יודעות שלא נשתמש בדברים האלה שאנחנו קונות, כי יש על זה מבצע אז אנחנו לא נקנה? אנחנו קונות וזה יושב לנו בארון או בתוך תיק האיפור ללא כל שימוש אבל אנחנו לפחות קנינו והיה לנו כייף גדול, אני לא מבינה מאיפה הצורך הזה מגיע אבל מה שבטוח הוא קיים בכל אחת מאתנו וזה לא ברור למה זה נמצא וקיים בכל אחת, למה אנחנו לא יכולות להתגבר על הרגש הזה, מה שלא יהיה בו שימוש לא לקנות ואני נותנת לך מתוך ניסיון של מאפרת בירושלים .
בסופו של דבר כשתצאי את תלבשי את הבגדים ותענדי את התכשיטים שאת אוהבת ותתאפרי באיפור שאת מתחברת אליו ושאת מרגישה יותר מושכת בעזרתו, גם האיפור שתתאפרי צריך להיות מתאים לבגדים ולסגנון שאת אוהבת ואם את מתאפרת באופן יום יומי את כבר יודעת איך לאפר את עצמך באופן שבו את מרגישה הכי יפה הכי מושכת את לא תאפרי את עצמך בסגנון איפור של משהיא אחרת ממך אותו הדבר זה גם בלבוש שאת לובשת, את לא תלבשי בגדים שלא הולמים אותך או תכשיט שלא אהבת אז למה סתם לקנות דברים שלא יהיה לך שימוש בהם? תמיד את תייצגי את מי שאת על ידי האיפור הלבוש והתכשיטים שתענדי לכן תמיד שתרצי לקנות לעצמך בגלל שיש מבצע תחשבי עם עצמך האם יהיה לי שימוש בזה? ותמיד תתלבשי בהתאם למקום שאת הולכת אליו.
אל תכנסי לחנות שיש בו מבצעים אם לא תכננת מראש להיכנס לחנות הזו כי סביר להניח שברגע  שתכנסי אליה את תמצאי כבר מה לקנות הרי יש שם מבצעים ואם זה כבר במבצע אז גם צריך לקנות, אל תקני איפור רק בגלל שמצאת אותו במחיר מציאה אם זה לא הסגנון שלך והאיפור או הבגד או התכשיט לא מתאים להגדרות ולסגנון שלך תוותרי על זה גם ככה זה לא יהיה שווה אם לא יהיה בזה כל שימוש, יש לך את הסגנון שלך שאת מודעת אליו ואת צריכה לקנות את מה שמאפיין אותך כי לבוש, תכשיטים ואיפור זה גם עניין של אופי ומה שאת רוצה להבליט בך, תבחרי תמיד להיות את עצמך ואל תקני דברים שלא יהיה להם שימוש תכניסי אותו לתוך הארון או לתיק האיפור שלך ולא תשתמשי בזה בסופו של דבר יצאת מפסידה.
יש רק צבע אחד שקיים והוא תמיד יהיה המנצח והוא הצבע השחור וזה על סמך ניסיון של מאפרת בירושלים , כשאת הולכת לאירוע ואת לא יודעת מה ללבוש, שמלה שחורה תמיד תעשה את העבודה בשבילך, בשמלה שחורה תמיד תראי אלגנטית לא משנה מה השנה או איזה תקופה שמלה עדינה אם תחרה או בלי תחרה תמיד יש לה את הנוכחות  שלה, זה צבע שתמיד היה באופנה ותמיד גם השאר כצבע הבולט והמרכזי ביותר ולעולם גם לא יצא מעולם האופנה העולמית, את גם תמיד יכולה להוסיף לשמלה תיק יפה ואיפור מרשים זה תמיד יכול להיות הדבר המנצח, זו גם דרך מצוינת להתבלט מבלי להיות אמיצים מדי, אבל וזה אבל גדול את גם לא יכולה בכל פעם שיש מבצע כזה ולקנות רק בגדים שחורים זה כבר יהיה משעמם כל הזמן לראות אותך בשחור.
תמיד את יכולה לשנות את הסגנון שלך זה בסדר וזה מקובל אבל כשאת קונה שזה לא יהיה מתוך לחץ או איזה שהוא מבצע שדוחק בך לקנות בגד או תכשיט או איפור חדש, אני רואה את זה גם עלי כמאפרת מקצועית שברגע שאני נכנסת לתוך חנות איפור ויש שם מבצעים אני קונה דברים שלא תמיד יש לי שימוש בזה וזה יושב לי בתוך התיק וזה ממש חבל, כי כשאת קונה מתוך לחץ או דחק הקניה היא לא טובה ולרוב לא נעשה בהם שימוש וזה חבל ומיותר, לא צריך לקנות רק את מה שהחברה מגדירה לנו כיפה, תלבשי רק את מה שאת אוהבת ומרגישה בנח בזה וככה תהי הכי יפה שיש את לא צריכה וגם לא חייבת ללבוש את מה שהחברה מכתיבה לך תלבשי את מה שנוח לך ואת מה שמשמח אותך וככה תייצגי את עצמך באופן הכי נכון בעבורך.

יצא לי קצת ארוך אני יודעת לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית , מאוד נהנתני לכתוב את המאמר הזה על אף האורך שלו. אשמח אם תשתפו את המאמר הזה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה