יום שלישי, 23 ביוני 2015

מאפרת מקצועית עד הבית בשיחה על הניסון שלי בתור מאפרת בירושלים , ואיך אני משתמש במרשות איפור שלי ומה הם חיוניות כל כך

מאפרת בירושלים בשיחה על - כל אישה וכל מאפרת מקצועית שאוהבת את עולם האיפור ואף מתאפרת באופן יום יומי יודעת שאם היא רוצה תוצאה מושלמת של איפור, היא צריכה להשתמש בכלים הנכונים כדי שהיא תקבל את המראה הזה ברמה הכי גבוה ועד כמה שניתן מעור פניה, ושאם היא לא תשתמש בכלים הנכונים אז התוצאה לא תהיה אותו הדבר או כמו שהיא מצפה שיהיה, האיפור צריך להיות מונח באופן מדויק ולכן כל אישה שמתאפרת צריכה להשתמש במברשות לאיפור באיכות טובה, מברשות האיפור נועדו במיוחד כדי לתת לעור פניך מראה אחיד, חלק ולתת ביטוי באופן מושלם, עם זאת לא כל מברשת איפור שתמצאי היום בשוק יביא לתוצאה האידיאלית והנכונה ביותר לעור פנייך, במיוחד כאשר יש הרבה מברשות איפור באיכות סינטטית נמוכה מאוד, כמו כן לכל מברשת יש מטרה שונה המשמשת כל אחת את מטרתה לצורך איפור נכון יותר ומדויק למשל, לצלליות, לסומק לאודם ולפודרה ועוד, לכל אלא מברשות שונות המקנות יכולת שימוש לצורך כל פעולה, אני מאפרת בירושלים למעלה מ-10 שנים וצברתי מעט תובנות בנושא .
החשיבות של המברשות היא רבה ואני אומרת לך את זה מתוך ניסיון  רב  שנים בתור מאפרת בירושלים  וחשוב שתביני שללא מברשות איפור באיכות וברמה גבוה האיפור לא יהיה מושלם, המברשות נותנות מראה אחיד יותר וחלק יותר, במקום להשתמש בספוג או באצבעות שלא נותנים את המראה הנחוץ לך למראה אחיד יותר וחלק לעור פנייך ולתוצאה מקסימלית, כל אישה חולמת על עור חלק ומראה אחיד של פנייך את יכולה להגיע לזה בעזרת איפור נכון של עור פנייך ועל ידי מברשות האיפור איכותיים, את יכולה להתחיל ולנסות להשתמש במברשת אחת ולאחר מכן לקנות סט שלם של מברשות, אני אומרת לך שאת לא תתחרטי על כך כי אם את באמת אוהבת את עולם האיפור ואת אוהבת להתאפר באופן יום יומי את בטח רוצה תוצאה טובה ואיכותית שתקפיץ לך את רמת האיפור בכמה רמות כלפי מעלה.
הסתכלי על עולם האיפור כצייר למשל שרוצה לצייר ציור ברמה גבוה והכי מדויקת, הוא לא מצייר בידיים שלו יש לו מברשות לציור שאיתם הוא מצייר ומגיע איתן לרמת דיוק מרבית, אותו הדבר תסתכלי על מאפרת מקצועית עד הבית שמגיעה לביתך היא לא מאפרת אותך בידיים שלה כי היא יודעת ולמדה שבאיפור המקצועי כדי להגיע לרמת דיוק מושלמת וכדי שהאיפור יהיה ברמה הכי גבוה שיש היא צריכה את כל מברשות האיפור ולכן אני אומרת לך ששווה לך להשקיע במברשות טובות ואיכותיות כדי לקבל תוצאה ברמה גבוה כמו של מאפרת מקצועית, חשוב מאוד שהמברשות לאיפור יהיו איכותיות כדי שהאיפור יקבל את המראה הרצוי והנכון, עם המברשות אפשר לשחק עם הצבעים להיות יצירתיים כמו כל מאפרת מקצועית.
כמו שיש הרבה סוגים של איפור והרבה מותגים ככה יש גם סוגים רבים של מברשות לאיפור, המברשות צריכות להיות חלק מארכת האיפור האישית שלך לדוגמאה אם את משתמשת במייק אפ את צריכה שיהיה לך בתיק האיפור האישית שלך גם מברשת לאיפור שמיועדת למריחת המייק אפ, ורק בעזרתו תגיעי למרקם חלק באופן שווה על הפנים שלך וגם תמנעי מהידיים שלך להתלכלך מברשת זו צריכה להיות גדולה ומוצקה, יש גם מברשת זוויתית מושלמת כדי שתוכלי להיות בשליטה על התנועות שלך זו מברשת המיועדת לצייר קן עיפרון תוחם  מושלם בצורה מדויקת.
אם יש לך תשוקה עזה לאיפור ואת הכן מתאפרת באופן יום יומי, עכשיו את יודעת שחוץ מהחומרים של האיפור שצריכות להיות ברמה גבוה גם למברשות של האיפור יש תפקיד חשוב בתוצאה הסופית של האיפור שלך, יש היום מקומות רבים שאפשר מהם לקנות מברשות לאיפור מה שחשוב שאת קונה מברשות לאיפור לקנות מברשות משיער טבעי ולא סינטטית ככה תקבלי תוצאה הכי טובה שיש
אני מאוד אהבתי לכתוב את המאמר הזה אני גם מאפרת מקצועית עד בית ומגיעה לכול מקום בארץ, צרי קשר לקבלת הצעת מחיר עבור השירות שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה