יום חמישי, 18 ביוני 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית -באיך אני הייתי מאפרת כלה

אני בתור מאפרת מקצועית, יוצא לי לפגוש מגוון רחב של כלות, כאשר יש כלות שרוצות איפור בולט וגס שהראו שהן ממש מאופרות , יש כלות שרוצות איפור עדין שהראו שהן מאופרות אבל לא ממש ויש את הכלות שרוצות איפור טבעי שלא ירגישו את האיפור בקושי, אבל אני כמאפרת מקצועית לכלות צריכה להיות קשובה לרצונה של הכלה, אני באופן אישי לא חושבת שיש צורך בשינוי של ממש באופן כזה שלא יהיה ניתן לזהות את הכלה, אישה היא יפה בכל מצב זו דעתי, כלות רבות שאני פוגשת ובמיוחד לאחרונה רוצות איפור עדין שבוא גוון העור של הפנים יהיה אחיד והתן תחושה שהעור חלק עם מעט דגש על העניים או בשפתיים ולהבליט את היופי שלה אבל בסופו של דבר הן רוצות להישאר הכי דומות לעצמן גם עם האיפור.
לאחר שיחת טלפון אנחנו קובעות איפור ניסיון, האיפור ניסיון חשוב מאוד גם בשביל הכלה וגם למאפרת אני בתור מאפרת מקצועית לא מוותרת עליו , קודם כל כדי לבדוק את החיבור שלהן ביחד האם נעים להן אחת עם השנייה, יום החתונה הוא יום גם ככה לחוץ ולא צריך להוסיף לחץ נוסף, באיפור ניסיון יש אפשרות לעשות תיאום צפיות, איזה סגנון של איפור הכלה רוצה, באיזה מוצרים המאפרת משתמשת, הכלה יכולה לחוש את טיב המוצרים ובכך הכלה יכולה לחוש שהיא בידיים טובות ובכך להגיע ביום החתונה רגועה יותר ושקטה כי יש לה מאפרת טובה שיודעת בדיוק את מה שהכלה רוצה.
דבר נוסף שאני עושה עם הכלות שלי, אני מבקשת מהן להסתכל במגזינים של איפור ובאינטרנט על איפור שהן אוהבות ויקבלו רעיונות של איפור שהן אוהבות ואז הן יכולות להראות לי את התמונה או להסביר לי במילים האיפור שהן רוצות בדיוק, זה מקל את העבודה שלי ברגע שהיא יודעת איזה איפור היא רוצה ואיך היא רוצה להיראות, יחד עם זאת לפעמים באות אלי כלה מראה לי את התמונה ואני בתור מאפרת מקצועית אומרת לה, תראי האיפור הזה מאוד יפה אבל לך הוא לא מתאים ולכן אפשר לעשות לך משהו דומה אבל לא בדיוק את אותו האיפור, אבל הקן יהיה אותו קו עם כמה שינויים קטנים, כי בכל זאת לא כולנו נראים אותו הדבר וכמו שאנחנו לא דומים אחד לשני ככה גם האיפור הוא שונה מאחת לשנייה , מה שיפה לאחת לא מחייב שיהיה יפה לשנייה, עוד אפשרות זה להסתכל על תמונות אחרות שכן יתאימו לה באופן אישי, אלו דברים שצריך לקחת בחשבון ולכן חשוב לעשות איפור ניסיון.
היו גם מצבים שבהם הפרתי לקוחה כמו שהיא בקשה ממני בתמונה שהציגה לפני ולאחר מכן היא הבינה שהאיפור הזה לא מתאים עבורה, היא הבינה שהיא אוהבת את הרעיון אבל לא ממש אהבה את האיפור על עצמה וביקשה ממני לשנות לה את האיפור לאיפור אחר אז אני משנה לה למשהו אחר ממה שהיא הראתה לי בתמונה והיא מאוד אוהבת את השינוי הזה, לקוחה לא תמיד יודעת מה היא רוצה ולכן חשוב מאוד שלך כמאפרת תדעי לגרום לה להבין שאת יודעת לאפר אותה באופן הכי נכון בעבורה, תתני לה את הביטחון הזה שאת יודעת מה הכי טוב בשבילה ושהכול מקובל עלייך בסופו של דבר בשביל זה יש איפור ניסיון.

מה שחשוב בסופו של דבר שהכלה והלקוחות שלך יצאו ממך מרוצות, כי את מאפרת מקצועית שותפה לשמחה שלהן ואם הן יצאו ממך שמחות את עושה להן את האירוע לשמח יותר ובסופו של דבר לאחר האירוע מה שיהיה להן אלו הן התמונות עם האיפור שלך וכך הן תמיד היזכרו אותך שהית טובה ונעימה איתן. לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועיתעד הבית שגם מאפרת כלות מאוד אהבתי לכתוב את המאמר הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה