יום שני, 15 ביוני 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - טיפים למאפרת המתחילה בקידום העסק

בארץ ישראל הקטנה שלנו יש לא מעט בנות שלומדות איפור מקצועי, לעתים אני מוצאת את עצמי יושבת עם מאפרת מתחילה שכרגע סיימה ללמוד את לימודי האיפור המקצועי והשאלה שעולה לעתים תכופות זה כיצד מתחילים להיות מאפרת מקצועית ואיך בכלל  מתחילים למצוא לקוחות שהרצו את שירותי?
יש הרבה בנות שלומדות את האיפור המקצועי והן יוצאות מהלימודים בתחושה של מה עכשיו? מאיפה מתחילים? והן עושות הכול חוץ מלהיות מאפרות, הו מסתובבות בלוחות המודעות, הולכות לקנות את כל מוצרי האיפור היקרים ואפילו רצים לספר לכל החברים שלהם שהן מאפרות מקצועיות אבל דבר אחד הן לא חושבות לעשות וזה לאפר בפעל, להפסיק לחשוב להפסיק לדבר ולהתחיל לעבוד באמת באיפור כאיש מקצוע, יש משפט אחד שאומר מסע של אלף קילומטר חייב להתחיל בצעד אחד, והצעד הראשון הוא הכי חשוב כי איך שתתחילי את העסק שלך כך הוא יראה בהמשך הדרך שלך כהצלחה או לכישלון.
אומנות האיפור דורשת מיומנות והרבה מיומנות, הדרך היחידה ללמוד את רזי האיפור לאפר ברמה גבוה ובאיכות טובה זה להתאמן כל הזמן, אז נכון למדת את טכניקת האיפור עכשיו תלמדי איך לאפר באופן נכון את האישה שיושבת למולך, כי יש כל כך הרבה טכניקות אך לא כולן מתאימות לאישה שיושבת מולך זה עטה ולכן דרוש לך המיומנות כדי שתצמחי להיות מאפרת מעולה.
הקפידי לתרגל את המיומנות שקשה לך איתן, כולנו אוהבים לעבוד בטכניקות שאנחנו שולטים בהם וקוראים לזה להתאמן אבל זה לא נכון, כל אומן איפור שיש והצליח בתחום האיפור הרוויחו את הכישרון שלהם בזכות מיקוד וחזרה.
חשוב מאוד כל הזמן לעשות מחקרים ולבדוק תמיד איזה אפור מתאים לתקופה העכשיות  כי האיפור היא אופנה שמשתנה כל הזמן ולכן תמיד תהיה עם אצבע על הדופק, תמיד תהיה מעודכנת, תמיד תעקבי אחרי מגזינים, אופנה, קטלוגים חדשות ועוד הרבה מקורות מידע.
הרבה אומני איפור בתחילת הדרך רוצים לבלוע את העולם ולעשות הכול בבת אחת אבל זו לא חשיבה נכונה סיימת את הלימודים במכללה לאיפור מקצועי, שבי תחשבי מה המטרה שלך עכשיו, תבני את הבסיס, תתאמני על כל מה שלמדת וברגע שתרגישי שאת יודעת ושולטת תתחילי  לאט  לבנות את עצמך ולשווק באופן נכון את העסק שלך באיפור מקצועי.
לאחר שסיימת את לימודי האיפור ויש לך את כל הידע ואת כל הטכניקות כדי לאפר, תתחילי ליצור לקוחות וכל לקוחה שתצא  מרוצה מהאיפור שלך תביא עוד לקוחה כי במקצוע הזה של האיפור ככה זה עובד הרבה מפה לאוזן כי לקוחה שיוצאת מרוצה ברגע שהיא תשמע על משהיא שמחפשת מאפרת היא תמליץ לה עליך.
אל תסכימי אף פעם לעבוד בחינם זו הפרנסה שלך ואם תסכימי לעבוד בחינם זה מוריד מערך המקצועי שלך, אין אף בעל מקצוע שמוכן לעבוד בחינם ,אז למה בתחום האיפור זה בסדר לבקש? כי אנחנו המאפרות אפשרנו לזה לקרות ולכן יש תחושה כזו שהאיפור המקצועי הוא לא באמת מקצוע ואנשים נוטים לזלזל במקצוע הזה, יש בנות בתחילת הדרך שחושבות שאם הן יעבדו ללא תשלום זה יכול להביא להן לקוחות אבל זה לא נכון, זה רק גורם לעולם לראות את המקצוע האיפור כלא חשוב ושזה סתם מקצוע צדדי שאנשים עבדים בו כעוד הכנסה בנוסף לעוד עבודה.
תחשבי תמיד איך את יכולה לקדם את העסק שלך, זה צריך תמיד להיות בראש שלך, תנסי לעבוד עם אנשים שיש להם יותר ניסיון  יותר ידע בתחום האיפור, זה יכול להיות קשה אבל את יכולה להתקדם רק אם תהיה עם קבוצת אנשים שיש להם ידע רחב  וניסיון יותר משלך, אם תהיה כל הזמן עם אנשים ברמה שלך זה טוב ויפה אבל הם לא יוכלו ללמד אותך ולקדם אותך לשום מקום.
הכלי השיווקי החשוב ביותר שיש לך הוא אתר אינטרנט, יש גם את הפייסבוק  אבל הוא לא יכול לשמש כתחליף לאתר אינטרנט שמעוצב היטב, יש הרבה חברות שיכולות לסייע לך ולהקים בעבורך אתר אינטרנט פשוט במחיר סביר.
פריט מפתח נוסף שיכול לקדם את העסק שלך  כמאפרת מקצועית הוא כרטיס הביקור שלך שצריך להיות מעניין, מקורי ולהיות מעוצב באופן שמושך את העין ככה שגם עם יהיו לה עוד הצעות ממאפרות אחרות כי יש משהו שמשך אותה בכרטיס שלך.
דברי בכל מקום על היותך מאפרת מקצועית וכל מה שאת עושה כמאפרת בכל מקום דברי על העבודה שלך, גם שאת הולכת לעבודה הציגי את עצמך כמאפרת מקצועית, את אף פעם לא יכולה לדעת מאיפה יבוא לך הזדמנות חדשה.
יש הרבה מאפרות מקצועיות אבל מי שבאמת הצליחה זה מי שבאמת רצתה להצליח בתור מאפרת חלמה ונשמה את עולם האיפור ולמדה גם שלא תמיד זה היה קל ולמדה לקדם את עצמה וגם כשחוותה את הקשיים מעולם האיפור היא לא וויתר על החלום להצלחה.
אני הייתי אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית מאוד שמחתי לכתוב את המאמר הזה , אשמח מאוד אם תעשו שיתוף למסמך הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה