יום שני, 1 ביוני 2015

מאפרת מקצועית עד הבית אילה כהן מציגה את העבודות האחרונות בתור מאפרת בירושלים - הפעם מרים

לא יוצא לי הרבה לגעת בעבודות איפור שלי לפני שבכלל התחלתי את העיסוק בעולם האיפור ,עוד לפני שנהייתי מאפרת בירושלים, ואפילו עוד לפני שידעתי את עולם המושגים של מוצרי האיפור או מושגים מעולם האיפור, העבודות איפור האלה נעשות בהזדמנויות שונות, אני זוכרת שהייתי מנצלת כל אירוע חגיגי ומשפחתי על מנת ליצור עבורי את ההזדמנות להתנסות באיפור הייתי לוקחת את אחיות שלי , או אימא שלי שלא ממש הייתה רגועה שמתלמדת צעירה הולכת לאפר אותה לאירוע שבו הבת הבכורה שלה מתחתנת אבל אימא שלי כמו האימא הכי טובה בעולם, הייתה מוכנה להסתכן בנושא הזה, והיא שמה תמיד את מבטיחה בידיי ונתנה לי תמיד את האפשרות לאפר אותה ,גם לחתונה של אחותי הבכורה ,אני זוכרת שבסוף האיפור ,הייתי מקבלת תמיד איזה תגמול למרות שהייתי מתעקשת שאין צורך בזה, אימא פשוט רצתה להראות לי שאם אני ילך בדרך שלי ,ואני יעשה מה שאני אוהבת שזה דרך אגב איפור אופנה ותסרוקות ,אני גם ייהנה כול יום מי מה שאני עוסקת בו , וגם אני יוכל לייצר עבורי פרנסה נאה ושם טוב בעולם האיפור. ופה אני חייבת לפרגן לאימא שלי ,שבלעדיה לא הייתי מאפרת מקצועית היום , אולי סתם איזה חובבת איפור ממוצעת ,אבל לא בדיוק עוסקת בזה.
את עבודת האיפור הבאה עשיתי רגע אחד לפני שנכנסתי ,למכללה לאיפור ,רציתי לראות אם אני בכלל מתאימה לעולם הזה של האיפור , וגם נוצרה לי הזדמנות טובה ,היה צלם מקצועי שרצה לנסות קצת את הציוד החדש שהוא קנה לסטודיו שלו ,והוא רצה לנסות צילומי סטודיו, התנאי שלו כלפי שאני יארגן הכול וזה כולל את הדוגמנית והמקום שבו נעשה את הפקת האיפור.
מיד לאחר שדיברתי אתו, הפעלתי רשת קשרים ענפה בין חברות שלא שבסופו של דבר ,התגלתה לי בחורה פשוט יפת תואר, כאילו מישהו מלמעלה אמר לי – אילה אני רוצה שיהיה לך ספתח טוב בעולם האיפור. אני רוצה לציין שבאותו זמן לא היה לי ממש מושג בעולם האיפור אבל כן ישבתי עם הבחורה הזאת ,והתחלנו לתאם מה בדיוק אני הולכת לעשות אתה באיפור , ואיזה תסרוקת עליי להתאים לזה. דרך אגב ביקשתי מימנה שתפרסם אותי בירושלים בתור מאפרת בירושלים ,אני חייבת להגיד שהבחורה הזאת הביא לי כמה לקוחות, ככה שטיפ טוב למי שעוסק בעולם האיפור והאופנה ,הוא לקיים ימי צילומים ולבקש מי כל מי שעל הסט לנסות לראות אם הוא מכיר לקוחות פוטנציאלים עבורך.
על האיפור – צלליות האיפור שעשיתי לגברת הזאת היו בבחירה שלה ,מאחר שלי לא ממש היה את הניסיון והיא בדיוק ידעה איך לאפר אותה, היא גם המליצה לי ,שלא כדאי עכשיו לתחם את העין עם עיפרון תוחם עבה ,מידי אלה להסתפק במשהו דק ובסיסי .
לגבי השפתון והסומק , השתמשי בשניהם באותו צבע .

אני לא ממש הייתי קוראת לאיפור הזה איפור מקצועי ,אני היום לא רק מאפרת בירושלים אני גם מאפרת מקצועית עד הבית לכל מקום בארץ ,אני כבר 11 שנים אחרי התמונה הזאת, העליתי אותה ,רק שתראו את הכישרון הטבעי שלי בעולם האיפור , ותו לא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה