יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

אילה כהן - מאפרת עד הבית - איפור טווסי 2014

מאפרת עד הבית – אז אני רוצה להמשיך ולהציג את העבודות שלי, בתמונה הקודמת של עבודת האיפור והתסרוקת שלי ,בחרתי להציג מראה איפור מעושן על בסיס צבעים קרים בעניים , עם חימום קל בגזרת השפתיים והלחיים, באותה עבודה רציתי לשמור על מעיין נימוס ומראה מעט מוקפד, בעבודה הזאת שאני מציגה כאן רציתי לפרוץ את הגבולות השקטים, ולהשוות מראה יותר צבעוני וטווסי משהו. את העניים תחמתי בצלליות עם צבעים עזים משהו של שילוב עם צהוב לימון, עם חום קפה ,וכמובן שמתחת להם בסיס של צללית בצבע קרם כסוף, בחרתי לטשטש את המעברים בין הצלליות כמה שפחות ,בגלל שלרוב הצבעים האלה הם מנוגדים וליכולים ליצור מראה איפור של חוסר הרמוניה משווע, את העניים בחרתי לתחם בהתאם לתווי פניה של הדוגמנית וכמה עבה שרק אפשר ,באיילנר שחור, וכמובן תיחמתי את הקו הפנימי בעין באמצעות עיפרון איפור בצבע שחור ,

בעניין השפתיים עשיתי מעין חט שנמנעים מימנו רבות בעולם האיפור , ונתתי לשפתיים מראה אדום בוהק קצת יכול להרוס  אבל בעניין הזה שיחק לי המזל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה